نماد سایت پول بانک

بلاکچین فناوری قرن/ تهران میزبان چهارمین رویداد تخصصی بلاکدی با محوریت بلاکچین

  • پول بانک: سلسله رویدادهای بلاکدی ایران با شعار “بلاکدی فرصتی برای به روز ماندن” توسط هلدینگ راه نو و شرکت توزیع فناور، با هدف افزایش سطح دانش و هم افزایی جمعی متخصصان و علاقه مندان به فناوری بلاکچین در ایران شکل گرفته است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، چهارمین رویداد بلاکدی ایران به همت هلدینگ راه نو، شرکت توزیع فناور و دانشگاه خاتم و با همکاری همه جانبه جناب آقای دکتر مجتبی تنها (مدیرعامل هلدینگ راه نو)، هم بنیانگذاران شرکت توزیع فناور (جناب آقایان جواد محمدزاده، احمد جنتی فرد و دانیال احمدزاده) و جناب آقای محمد طهرانی (بنیانگذار آزمایشگاه بلاکچین خاتم) در تاریخ پنجم مرداد ماه 1401 در تهران برگزار شد و میزبان جمع کثیری از مسئولین، اساتید، متخصصین، دانشجویان و علاقه مندان حوزه بلاکچین و همچنین چهره های شاخص این حوزه به عنوان سخنران و مدرس بوده است.

    این رویداد با محوریت بلاکچین و فناوری های مرتبط در چند بخش سخنرانی، پنل انتقال تجربه، پنل تخصصی و کارگاه های جانبی برگزار شد.

    در بخش اول رویداد ، جناب آقای سید حسن هاشمی (رئیس نظام صنفی رایانه ای ایران و مدیر عامل هلدینگ گرین وب) و همچنین جناب آقای مجید قاسمی (ریاست محترم دانشگاه خاتم ) به عنوان سخنرانان کلیدی به ایراد سخنرانی حول محور فناوری بلاکچین و تعاملات پیش رو پرداختند.

    در بخش بعدی رویداد، پنل انتقال تجربه با حضور جناب آقایان محمدرضا قدوسی ( مدیریت استارتاپ استودیو چیننوا )، مصطفی نقی پورفر (دبیر انجمن فین تک ایران) ، سعید خوشبخت (بنیانگذار و عضو هیات مدیره شرکت آریاتک) و محمد طهرانی (عضو هیئت علمی و بنیانگذار آزمایشگاه بلاکچین خاتم) با موضوع “بلاکچین و آینده پیش رو” برگزار شد.

    در ادامه رویداد، پنل تخصصی با عنوان “داستان پول عوض شد” با محوریت آینده اقتصادی و مالی جهان و نقش رمز ارزها به عنوان جایگزین پول برگزار شد . در این پنل جناب آقایان محمد یعقوبی (قائم مقام مدیر عامل مجموعه یوبیتکس)، مهدی کنعانی (مدرس دانشگاه تهران و مشاور اقتصادی) و علی زارع (مشاور کسب و کار ، فناوری اطلاعات و آینده پژوهی) به گفتگو پرداختند.

    در ادامه این رویداد نیز 5 عنوان کارگاه آموزشی با محوریت چالش های حقوقی، رمزارزها، متاورس ( توسعه کسب و کار)،  استخراج رمز ارزها و برنامه نویسی بلاکچین، با تدریس اساتید به نامی چون جناب آقایان محمدرضا نصرالهی (مشاور حقوقی کسب و کارهای نوین)، حسین غضنفری (تحلیلگر بازار رمزارزها)، آرمان پنج تن طوسی (مشاور خدمات بلاکچین در شرکت ویستو)، یزدان عباسی (رئیس کارگروه آموزش و پژوهش انجمن بلاکچین ایران) و احمد جنتی فرد (هم بنیانگذار شرکت توزیع فناور و دبیر علمی رویداد) برگزار شد.

    سلسله رویدادهای بلاکدی ایران تلاش دارد تا روزهای رند سال در شهرهای مختلف میهن عزیزمان ایران میزبان علاقه مندان و متخصصانی باشد که دغدغه آنها فراگیری فناوری بلاکچین و ساختن ایران است. برگزار کنندگان رویدادهای بلاکدی ایران با یاری و همت و هم افزایی و استفاده از ظرفیت های دوجانبه، این رویدادها را در بالاترین کیفیت و مطلوبیت برگزار می نمایند.

    درباره رویداد: سلسله رویدادهای بلاکدی ایران با شعار “بلاکدی فرصتی برای به روز ماندن” توسط هلدینگ راه نو و شرکت توزیع فناور، با هدف افزایش سطح دانش و هم افزایی جمعی متخصصان و علاقه مندان به فناوری بلاکچین در ایران شکل گرفته است.

    در هر رویداد تلاش می شود تا از ظرفیتهای متخصصان این فناوری در داخل و خارج از ایران دعوت به عمل آید تا دانش، تخصص و تجربه ی خود را در اختیار مشتاقان این حوزه قرار دهند. محورهای گفتگو در رویدادهای بلاکدی؛ هوش مصنوعی، قراردادهای هوشمند، NFT، متاورس، زنجیره تامین، بانکداری، رمزارزها و سایر کاربردهای آن می باشد.

    خبرنگار رسانه: کوروش جم

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل