نماد سایت پول بانک

بسیج همه امکانات شرکت دشت ناز ساری برای مقابله با سیل

  • پول بانک: شرکت دشت ناز با هماهنگی و همکاری مستمر با فرمانداری میاندرود و بخشداری‌های ساری و گهرباران و ستاد بحران این شهرستان‌ها با استقرار و کفی تریلی کش و بیل مکانیکی و لودر جهت استحکام سیل بند‌ها در منطقه در حال فعالیت و کمک رسانی هستند.
    به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، بارش شدید باران که از شب گذشته در مناطق مختلف مازندران شروع و همچنان در حال باریدن است، سبب طغیان رودخانه‌ها و بروز آسیب‌های فراوان به بخش‌های کشاورزی و مسکونی و تاسیسات زیر بنایی در این استان شده است.
    بالا آمدن آب رودخانه‌های تجن و نکا سبب آبگرفتگی شهر‌های ساری و میاندرود و نکا و روستا‌های اطراف و بالادست اراضی دشت ناز شد.
    با ورود گل و لای ناشی از سیلاب به کلیه اراضی شرکت دشت ناز بلافاصله تیم بحران در شرکت با اولویت و تمرکز بر جلوگیری از آبگرفتگی و کاهش خسارت در دامداری وگلخانه، انبار نهاده‌ها تشکیل شد. خوشبختانه اقدامات انجام شده موثر و از ورود آب و وارد آمدن به تاسیسات فوق جلوگیری شد و با توجه به تداوم بارندگی این تلاش‌ها همچنان توسط پرسنل زحمتکش ادامه دارد.
    همچنین شرکت دشت ناز با هماهنگی و همکاری مستمر با فرمانداری میاندرود و بخشداری‌های ساری و گهرباران و ستاد بحران این شهرستان‌ها با استقرار و کفی تریلی کش و بیل مکانیکی و لودر جهت استحکام سیل بند‌ها در منطقه در حال فعالیت و کمک رسانی هستند؛ که کمک شایانی به جلوگیری و کاهش خسارت در روستا‌های همجوار شرکت شد.
    کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل