• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی بانک رفاه

  • کد خبر : 223185
  • 28 فروردین 1400 - 8:16
برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی بانک رفاه

برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی بانک رفاه در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: با توجه به شیوع گسترده و موج چهارم بیماری کرونا، رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا لازم و ضروری است و برای کمک به کادر درمان، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان تا بهبود اوضاع، جلسات مجازی با مدیریت شعب استان ها جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این نشست های همفکری و هم اندیشی، جهت بررسی مسائل ، مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از ابتدای سال برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان در سراسر کشور برگزار می شود و در این گفت و گو ها، تمامی دیدگاه ها، چالش ها و مشکلات به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند.
لله گانی تصریح کرد: مدیران و روسا..

  • برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی بانک رفاه

    در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: با توجه به شیوع گسترده و موج چهارم بیماری کرونا، رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا لازم و ضروری است و برای کمک به کادر درمان، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان تا بهبود اوضاع، جلسات مجازی با مدیریت شعب استان ها جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.

    مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این نشست های همفکری و هم اندیشی، جهت بررسی مسائل ، مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از ابتدای سال برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان در سراسر کشور برگزار می شود و در این گفت و گو ها، تمامی دیدگاه ها، چالش ها و مشکلات به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند.

    لله گانی تصریح کرد: مدیران و روسای اداره های ستادی پیگیر مشکلات واحدهای صف هستند و با همکاری و مشارکت همگانی، تلاش می کنند تا با رفع مشکلات، خدمات بهتر و مناسب تری در اختیار مشتریان این بانک قرار دهند.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=223185

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم