عمومی

برند های گران قیمت دنیای فناوری

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،فناوری استفاده ی عملی از دانش و مهارت برای ساختن ابزار ماشین ساختمان وسیله ی نقلیه و سایر وسایل مورد نیاز دیگر است در طول تاریخ تعاریف متعددی توسط صاحب نظران در مورد مفهوم تکنولوژی ارائه شده‌است. برخی همچون نژی آن را در معنای ابزاری برای حفظ بقای انسان‌های نخستین تعبیر کرده‌اند و برخی دیگر همچون کلاکستون آن را ابزاری در دست بشر برای تسلط بر محیط دانسته‌اند.فن آوری، دانش-مهارت تولید افزار(سخت و نرم) است.فناوری (تکنولوژی) شیوه و شگرد ساخت و کاربرد ابزار، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی است که گره گشای دشواری‌های انسان است. فناوری یک فعالیت انسانی است و از همین رو، هم از دانش و هم از مهندسی دیرینه تر است.

شاخه های چندگانه دنیای بزرگ فناوری با اپلیکیشن ها، ربات ها، ابزارهای الکترونیک، شبکه های مجازی و دیگر محصولاتش کاربران و طرفداران خاص خود را دارد، مزیت این فضا اینست که می توانند بسیاری از نیازهای خود را از برندهای مختلف دریافت کنند، قابلیت هایی که هر برندی در حیطه فعالیت خود طراحی می کنند موجب شده تجمع کاربران به سمت یک برند یا شرکت خاص متمایل نشود.

غول های دنیای فناوری همانند گوگل، اپل ، آمازون و دیگر شرکت های معروف نیز توانسته اند با ارائه خدمات مطلوب به کاربرانشان روزانه افراد بیشتری را جذب خود کنند.

در این اینفوگرافی ۱۰ برند گران قیمت دنیای فناوری به شما معرفی خواهد شد، از گوگل با بیش از ۱۰۹ میلیارد دلار ارزش گذاری که در رتبه اول قرار گرفته تا اپل و آمازون و AT&T که به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در ارزش گذاری دارند.

نمایش بیشتر

علی نیازی

خبرنگار و نویسنده مقالات علمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن