• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

برند ایرانی شیبا در در مسیر جهانی شدن/ شیبا با تولید بزرگترین پاستیل جهان خبرساز شد

  • کد خبر : 282197
  • 10 بهمن 1400 - 0:18
برند ایرانی شیبا در در مسیر جهانی شدن/ شیبا با تولید بزرگترین پاستیل جهان خبرساز شد

پول بانک: مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان، با حضور مدیران برند شیبا،‌ نمایندگان کتاب رکوردهای جهانی گینس، کارشناسان امور تغذیه، نمایندگان رسانه‌های کشور و تعداد قابل ملاحظه‌ای از علاقه‌مندان، در روز ۷ بهمن ۱۴۰۰ در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

  • در این نشست که با حضور رئیس هیئت‌مدیره و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل و مدیر مارکتینگ این شرکت برگزار شد، حاضرین ضمن شنیدن سخنان مدیران گروه شیوا درباره چگونگی شکل‌گیری و تأسیس شرکت این شرکت و برند شیبا، با تاریخچه بیش از ۶۰ساله و اهداف و مأموریت‌های آن و روند ساخت بزرگ‌ترین پاستیل جهان آشنا شدند.

    رئیس هیئت‌مدیره شرکت شیوا، رعایت اصول و استانداردهای روز صنایع غذایی که با سلامت خانواده‌‌‌ها به‌صورت مستقیم در ارتباط است را مهم‌ترین عنصر تولید محصولات گروه شیوا از جمله شیبا و شیبابا دانست و گفت: «ما از همان ابتدا یاد گرفتیم که در این صنعت خانوادگی، کیفیت را جایگزین هر بحث دیگری بکنیم. گروه شیوا و همچنین سایر شرکت‌های گروه صنعتی سن ایچ همچون برند سن ایچ ارائه بالاترین کیفیت را سرلوحه خود قرار داده‌اند؛ زیرا این مسئله را از نسل‌های قدیمی‌تر خانواده به ارث برده‌اند و توجه به کیفیت در نسل‌های بعدی و آینده شرکت نیز دوام خواهد داشت».

    او در پاسخ به این پرسش که روند ساخته‌شدن بزرگ‌ترین پاستیل جهان چگونه بود، گفت: «این کار به یاری یک تیم بسیار حرفه‌ای در شیبا انجام شد. رعایت چهارچوب‌های گینس و الزامات آن برای پذیرش در کتاب رکوردهای جهانی گینس، وظیفه بسیار سختی بود که با کار تیمی چندماهه به نتیجه رسید. برای شکستن رکورد قبلی ۶۰۰ کیلویی بزرگ‌ترین پاستیل جهان کافی بود ما یک پاستیل ۷۰۰ کیلویی بسازیم، اما برای اینکه این رکورد برای مدت‌های مدید در ایران بماند و پس از چند بار ساخت آزمایشی نمونه‌های کوچک‌تر، امروز موفق به رونمایی از پاستیل با وزن بیش از ۱۲۰۰ کیلو و طول بیش از ۳ متر شدیم.»
    رئیس هیئت‌مدیره شرکت شیوا در ادامه گفت: «قصد داریم این کار را در ابعاد دیگر نیز ادامه دهیم و در آینده شاهد ابتکارات و رکوردزنی‌های جدیدی در شیبا خواهیم بود».

     

     

     

     

     

     

    خبرنگار: فاطمه داداشی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=282197

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم