• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

برندگان خوش شانس طرح” امید رفاه” بانک رفاه کارگران معرفی شدند

  • کد خبر : 174087
  • 26 دی 1399 - 8:00
برندگان خوش شانس طرح” امید رفاه” بانک رفاه کارگران معرفی شدند

برندگان خوش شانس طرح” امید رفاه” بانک رفاه کارگران معرفی شدند مراسم اولین دوره قرعه کشی طرح” امید رفاه” بانک رفاه کارگران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی نفرات برتر اعلام شد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تداوم سیاست های بانک و در حمایت از کارگران و بازنشستگان، طرح “امید رفاه” آغاز شده است و در مرحله اول، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارمندان سازمان های طرف قرارداد این بانک، ماهیانه مبلغی به صورت حق عضویت (حداقل یک میلیون و حداکثر ۳۴ میلیون ریال) پرداخت می کنند و براساس پرداختی های خود و کسب امتیاز، در قرعه کشی شرکت و به میزان ۳۰ برابر حق عضویت خود، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ ۴ درصد و مرابحه با نرخ ۶ درصد کارمزد دریافت می کنند. سقف تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریال و تسهیلات مرابحه ۱ میلیارد ریال است و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر ۲۴ ماه می باشد. اعطای تسهیلات در هر ماه به ۱۰ درصد اعضاء در هر دسته صورت می پذیرد، به نحوی که تمامی اعضاء در پایان ماه سیزدهم موفق به اخذ تسهیلات می شوند.
گفتنی است، در اولی..

  • برندگان خوش شانس طرح" امید رفاه" بانک رفاه کارگران معرفی شدند

    مراسم اولین دوره قرعه کشی طرح" امید رفاه" بانک رفاه کارگران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی نفرات برتر اعلام شد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تداوم سیاست های بانک و در حمایت از کارگران و بازنشستگان، طرح "امید رفاه" آغاز شده است و در مرحله اول، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارمندان سازمان های طرف قرارداد این بانک، ماهیانه مبلغی به صورت حق عضویت (حداقل یک میلیون و حداکثر ۳۴ میلیون ریال) پرداخت می کنند و براساس پرداختی های خود و کسب امتیاز، در قرعه کشی شرکت و به میزان ۳۰ برابر حق عضویت خود، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ ۴ درصد و مرابحه با نرخ ۶ درصد کارمزد دریافت می کنند. سقف تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریال و تسهیلات مرابحه ۱ میلیارد ریال است و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر ۲۴ ماه می باشد. اعطای تسهیلات در هر ماه به ۱۰ درصد اعضاء در هر دسته صورت می پذیرد، به نحوی که تمامی اعضاء در پایان ماه سیزدهم موفق به اخذ تسهیلات می شوند.

    گفتنی است، در اولین مراسم قرعه کشی تسهیلات طرح "امید رفاه"، قرعه کشی مراحل اول تا چهارم گروه خرداد ۹۹، مراحل اول تا سوم گروه تیر ۹۹، مراحل اول و دوم گروه مرداد ۹۹ و مرحله اول گروه شهریور ۹۹ به صورت همزمان برگزار شد و از این پس، قرعه کشی این طرح پانزدهم هر ماه برگزار خواهد شد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=174087

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم