نماد سایت پول بانک

برای گسترش تجربیات آینده‌ خانه متصل :سامسونگ به اتحادیه خانه متصل می‌پیوندد

سامسونگ به اتحادیه خانه متصل می‌پیوندد
  • سامسونگ الکترونیکس عضویت خود را در اتحادیه خانه متصل (HCA) اعلام کرد. این عضویت با همراهی تولیدکنندگان پیشرو در تکنولوژی خانه‌های هوشمند و با هدف ارتقای قابلیت همکاری و ایمنی بیشتر انجام شده است. 

    سامسونگ به همراه گروه الکترولوکس، آرچلیک (Arçelik)، هایر، جنرال الکتریک و ترین تکنولوژی (Trane Technologies) از بنیانگذاران اتحادیه خانه متصل است. این اتحادیه، سازندگان پیشرو دستگاه‌های متصل را گرد هم می‌آورد تا سازگاری لوازم هوشمند را در بین برندها افزایش دهند. 

    به عنوان بخشی از این اتحادیه، سامسونگ با سایر شرکت‌های عضو همکاری خواهد کرد تا دستورالعمل‌های مشترکی را برای قابلیت همکاری ابر به ابر ایجاد کنند که توجه ویژه‌ای به امنیت داده‌ها و نیازمندی‌های ایمنی مصرف‌کننده داشته باشد.

    برای کاربران سامسونگ، این به معنای توانایی کنترل و کار کردن با لوازم خانگی از برندهای دیگر از طریق پلتفرم SmartThings است که ادغام دستگاه‌های قدیمی و جدید را در خانه‌های متصل برای مصرف‌کنندگان ساده‌تر می‌کند. همچنین، مصرف‌کنندگان می‌توانند با برنامه‌های سایر اعضای HCA به دستگاه‌های سامسونگ دسترسی داشته باشند.

    یون هو چوی، رئیس اتحادیه خانه متصل می‌گوید: «ما از اینکه سامسونگ یکی از اعضای موسس اتحادیه خانه متصل است، خوشحالیم. این حمایت تولیدکنندگان جهانی مانند سامسونگ است که HCA را برای ایجاد دستور‌العمل‌های ارتباط و سازگاری سیستم‌های خانگی با عمر طولانی بالا واجد شرایط می‌کند. موضوعی که در نهایت تجربه‌ای ایمن، ساده و جذاب را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد».

    چنوو پارک، معاون اجرایی و مسئول گروه تجاری اینترنت اشیا در سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: « ما در سامسونگ معتقدیم همچنان که فناوری دیجیتال بیشتر با زندگی روزمره ادغام می‌شود، ضروری است که آزادی بیشتری به اکوسیستم خانه‌های هوشمند خود بدهیم تا مصرف‌کنندگان بتوانند گزینه‌های بیشتری را برای ایجاد تجربیات واقعا شخصی‌سازی‌شده در خانه هوشمند انتخاب کنند. ما از همکاری با سایر اعضای HCA هیجان‌زده هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با نوآوری‌های معنادار در لوازم هوشمند و اتصال، سبک زندگی خانگی را آسان‌تر و هوشمندانه‌تر کنیم».

    SmartThings با تکیه بر شراکت‌هایی که از طریق HCA تقویت شده‌اند، به ارائه نوآوری‌هایی ادامه می‌دهد که مرزهای دستگاه‌های هوشمند را جابجا می‌کند و مصرف‌کنندگان بیشتری را قادر می‌سازند از مزایای زندگی متصل لذت ببرند. پلتفرم باز SmartThings طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها و خدمات پیشرفته را برای ارائه تجربه خانه هوشمند جامع گرد هم می‌آورد، از ویژگی‌های آشپزخانه هوشمند گرفته تا نظافت خودکار خانه و مراقبت از لباس‌ها و غیره.

    آسان‌سازی زندگی روزمره از طریق فناوری دیجیتال هدف اصلی نوآوری‌های خانه هوشمند سامسونگ است. این شرکت متعهد به همکاری با سایر اعضای HCA برای هدایت آینده فناوری خانه‌های هوشمند و ارائه نوآوری‌های معنادار به کاربران است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکوسیستم خانه هوشمند سامسونگ و SmartThings، لطفاً به Samsung.com مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اتحادیه خانه متصل (HCA)، لطفاً به https://homeconnectivityalliance.org/ مراجعه کنید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل