نماد سایت پول بانک

برای سودآوری بیشتر «بانک ١۵٠٠ هزار میلیارد ریالی صادرات ایران» برنامه داریم

  • دکتر حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، با بیان صلوات خاصه آن حضرت در ابتدای کلام، با اشاره به نخستین روز کاری خود گفت: خداوند سبب ساز را شکر می‌کنم که اسباب را به گونه‌ای فراهم می کند که اولین روز کاری یک سرباز همزمان با روز دوازدهم بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) از جوار ملکوتی و مقدس امام هشتم آغاز شده است.
    وی با بیان اینکه در هر کشوری بانکداری مهمترین صنعت آن کشور است و شبکه مویرگی انتقال پول و اعتبار و اقتصاد هیچ کشوری بدون این گردش پول نمی‌تواند زنده بماند، از برنامه خود برای آینده بانک خبر داد و تاکید کرد: در این راه نباید خستگی به خود راه داد و باید زخم زبان ها را به جان خرید، تا با قدرت برنامه‌های تدوین شده را اجرا نمود. امید است این تلاشها موجب عزت و سربلندی بانک و اقتصاد کشور شود.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه دشمن با محک زدن دلاوری های ملت ایران از جنگ زمینی سودی نبرده است، گفت: استکبار امروز ناچار شده به جنگ اقتصادی با ایران روی آورد و این نیازمند هوشیاری کامل همه ماست.
    دکتر صیدی محدودیت‌های ظالمانه بین‌المللی را از جمله این دشمنی‌ها دانست و افزود: هدف دشمن از بین بردن استقلال و عزت کشور و تحمیل دوباره وابستگی ها است.
    وی در ادامه گفت: ایران ما یک درصد از جمعیت دنیا و کشور ما یک درصد از مساحت دنیا را دارد اما خداوند متعال ٧ درصد منابع دنیا را در اختیار ملت ما قرار داده است. بنابراین باید برای استفاده از این نعمات خداوندی، استعدادها را بکار بگیریم.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: مبارزه و نبرد بین خیر و شر از زمان حضرت آدم تاکنون ادامه داشته و مبارزه با دشمن امروز نسبت به دهه ۶٠ با شرایط متفاوت و پیچیده تری همراه است که در این میان جنگ اقتصادی نقش و تاثیر گذاری برجسته‌تری یافته است. بنابراین اگر نتوانیم نفت بفروشیم، صادرات پتروشیمی داشته باشیم و منابع معدنی را به محصول تبدیل کنیم و بفروشیم، دشمن به مقصود خود رسیده است و باید هر کدام از ما در هر پست و مقامی، بیشتر تلاش کند و هر کس در هر سنگری که قرار گرفته بی دریغ بجنگد و ایثار نماید.
    دکتر حجت اله صیدی با تاکید بر اینکه همه ما مسئولیم، گفت: ثروت آفرینی و ایجاد امکان رشد و بالندگی برای نسل جوان و در عین حال رسیدگی به دغدغه های بزرگ ملی مسئولیت همه است.
    وی تاکید کرد: در هر جایگاهی که هستیم از یک  بنگاه به ارزش یک میلیارد ریال گرفته تا جایگاه بزرگی مانند بانک صادرات ایران که قریب به ١۵٠٠ هزار میلیارد ریال دارایی دارد، نباید لحظه ای از برنامه ریزی و تلاش برای نسل امروز و فردای کشور غفلت کرد.
    وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: دارایی ٣٠ میلیارد دلاری بانک صادرات ایران از تمام دارایی برخی کشورهای همسایه بیشتر است بنابراین، وظیفه داریم با تعهد به خدمت و ایثار، شاهد سربلندی در این جنگ بی رحمانه اقتصادی باشیم.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: هیچ بانکی به اندازه بانک صادرات ایران در دنیا و در قلب کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای منطقه، شعبه ندارد و هیچ بانکی به اندازه بانک صادرات ایران مشتریان وفادار ندارد و هیچ بانکی به اندازه بانک صادرات ایران کارکنان ایثارگر ندارد و بر ما است که این فرهنگ را زنده کنیم و زنده نگاه داریم و برای من افتخاری است که خدمتگذار مشتریان، کارکنان و سهامداران محترم این بانک باشم و انشاءالله با کمک همه پیشکسوتان، این بانک را سودآورتر و سربلندتر از همیشه تحویل خواهیم داد.
    دکتر صیدی درعین حال یاد و خاطره شهدای خدمت، شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه های مختلف پایداری مردم شهیدپرور کشورمان را گرامی داشت و افزود: همه این شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما مدیون ایثارگری‌های شهدا و خانواده های مکرم آنها از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال های دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم هستیم.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در پایان با بیان اینکه نهال انقلاب توسط بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) کاشته شد و این نهال با قطره قطره خون شهدا به بالندگی رسیده و امروز ٣٩ امین سالگرد پیروزی آن را گرامی می داریم تاکید کرد: این فداکاری ها فراموش نخواهد شد و با جدیت مورد مراقبت قرار خواهد گرفت تا این نظام مقدس همچنان استوار باقی  مانده و بزرگترین دارایی آن که استقلال و سرافرازی کشور عزیزمان است، حفظ شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل