• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

بخش مالی گوگل قیمت ارزهای دیجیتال را اضافه کرد

  • کد خبر : 194211
  • 11 اسفند 1399 - 14:00
بخش مالی گوگل قیمت ارزهای دیجیتال را اضافه کرد

گوگل بخشی مخصوص برای قیمت ارزهای دیجیتال به بخش مالی خود، موسوم به گوگل فایننس (Google Finance)، افزوده است. کاربران گوگل فایننس اکنون می‌توانند تنها با یک کلیک، قیمت ارزهای دیجیتال شاخص بازار را مرور..

  • گوگل بخشی مخصوص برای قیمت ارزهای دیجیتال به بخش مالی خود، موسوم به گوگل فایننس (Google Finance)، افزوده است. کاربران گوگل فایننس اکنون می‌توانند تنها با یک کلیک، قیمت ارزهای دیجیتال شاخص بازار را مرور کنند.

    به گزارش کوین تلگراف، بخش مالی گوگل، قیمت ارزهای دیجیتال را به خدمات خود اضافه کرده است. این بخش با عنوان «Crypto» در دسته‌بندی «Compare Markets» و در کنار بازار سهام و ارزهای سنتی قرار گرفته است. این بخش اطلاعات مهم مربوط به قیمت ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را نمایش می‌دهد.

    کاربران گوگل فایننس می‌توانند قیمت ارزهای دیجیتال را دنبال کنند

    هلدینگ آلفابت (Alphabet) شرکت مادر گوگل و مالک پلتفرم ویدئویی یوتیوب، پیش از این با ممنوع کردن انتشار محتوای آموزشی و اخبار مربوط به ارز دیجیتال، انتقادهایی را متوجه خود کرده بود. به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیم مشخصی در این خصوص ندارد. کوین تلگراف و کوین دسک که از بزرگ‌ترین سایت‌های خبری در فضای ارز دیجیتال هستند در چند مورد تعلیق شدند، اما پس از آنکه یوتیوب تأیید کرد که آنها هیچ قانونی را نقض نکرده‌اند این تعلیق برداشته شد.

    بازار ارز دیجیتال در سال گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد، به‌طوری که سرمایه‌گذاران نهادی و شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری در این کلاس دارایی را آغاز کرده‌اند. مشارکت آنها کمک کرد که ارزش بازار ارز دیجیتال از یک تریلیون دلار در ماه ژانویه (دی) فراتر رود. ارزش بازار ارز دیجیتال در فوریه (بهمن) و پیش از پولبک حتی به ۱.۷ تریلیون دلار نیز رسید. با قیمت‌های فعلی، ارزش بازار این دارایی‌های دیجیتال بیش از ۱.۴ تریلیون دلار است.

    پذیرش خرد و نهادی ارزهای دیجیتال در سه ماه گذشته به سرعت رشد داشته است. به گفته هستر پیرس (Hester Peirce)، از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، با پذیرش ارزهای دیجیتال از سوی شرکت‌های بزرگی چون تسلا و مسترکارت، نیاز به تنظیم مقررات به‌شکل روشن‌تر در این زمینه در حال افزایش است.

    با ادامه بازار صعودی و گرم شدن آن، فراخوان جهت قانون‌گذاری‌های شفاف‌تر درباره دارایی‌های دیجیتال احتمالاً افزایش خواهد یافت. در این میان پیرس می‌گوید دولت بایدن می‌تواند نگاه تازه‌ای به جنبه‌های نظارتی داشته باشد.

    بخش مالی گوگل قیمت ارزهای دیجیتال را اضافه کرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • سقوط قیمت بیت کوین به ۸۰۰۰ دلار؛ سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد
    • ماینرهای آلت کوین درآمد خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند!
    • شایعات تایید شد: پی‌پل، غول پرداخت جهان، وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود
    • وضعیت بازار: قیمت بیت کوین همچنان ۱۸,۰۰۰ دلار را حفظ کرده است
    • ۸,۵۰۰ کسب‌وکار کوچک آمریکایی از حالا می‌توانند پرداخت با ارزهای دیجیتال را بپذیرند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=194211

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم