• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

بایننس سناتور سابق آمریکا را استخدام کرد

  • کد خبر : 201271
  • 23 اسفند 1399 - 7:30
بایننس سناتور سابق آمریکا را استخدام کرد

صرافی بایننس روز پنج‌شنبه اعلام کرد مکس باکوس (Max Baucus) را که چندین سال در سنای آمریکا و همچنین به‌عنوان سفیر این کشور در چین خدمت ‌کرده است، استخدام کرده تا در زمینه چشم‌انداز نظارتی ایالات‌متحده ..

  • صرافی بایننس روز پنج‌شنبه اعلام کرد مکس باکوس (Max Baucus) را که چندین سال در سنای آمریکا و همچنین به‌عنوان سفیر این کشور در چین خدمت ‌کرده است، استخدام کرده تا در زمینه چشم‌انداز نظارتی ایالات‌متحده به این صرافی مشاوره دهد.

    به گزارش «The Block»، مکس باکوس در حوزه نظارتی به بایننس مشاوره خواهد داد و به‌عنوان یک رابط بین این صرافی و نهادهای نظارتی عمل خواهد کرد. باکوس قبلاً ریاست کمیته امور مالی سنای ایالات‌متحده و همچنین کمیته مشترک مالیات و همچنین کمیته فرعی حمل‌ونقل و زیرساخت را بر عهده داشت. او همچنین از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷) و در دوره باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده، به‌عنوان سفیر آمریکا در چین فعالیت می‌کرد.

    باکوس در زمان فعالیتش در نهادهای دولتی بیشتر بر روی مسائل مرتبط با اصلاحات بهداشتی متمرکز بود اما زمانی که به‌عنوان سفیر در چین مشغول به فعالیت شد به پرداخت‌های مبتنی بر بلاک چین علاقه‌ پیدا کرد.

    در سال ۲۰۱۷ او در خصوص سیستم‌های پرداخت چین اظهار داشت:

    چین از سیستم‌های پرداخت استانداردی که هنوز در ایالات‌متحده استفاده می‌شود، پیشی گرفته است.

    او همچنین گفته بود که به نظر نمی‌رسد لوایح قانونی که قوانین نظارتی حوزه فناوری مالی (فین‌تک) را گسترش می‌دهند، حالا حالاها تصویب شوند.

    آن‌طور که در پروفایل مکس باکوس در وب‌سایت اتاق بازرگانی ایالات‌متحده آمده است، او یک شرکت مشاوره‌ای را در خارج از ایالت مونتانا اداره می‌کند که از طریق آن خدمات مشاوره‌ای به کسب‌وکارهای آمریکایی و چینی ارائه می‌دهد. او پیش از این به‌عنوان مشاور در گروه علی‌بابا مشغول به فعالیت بوده است.

    باکوس در یک بیانیه گفته است:

    ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین از قدرتمندترین نیروها برای تغییر در سیستم‌های مالی جهانی به‌حساب می‌آیند. این فناوری‌ها و به‌طور بالقوه هدایتگر انقلابی در حوزه نحوه مدیریت پول هستند که به یک دنیای مالی عادلانه‌تر و منصفانه‌تر منجر می‌شود. بایننس یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌هایی است که در الحاق ارزهای دیجیتال به جریان اصلی مشارکت دارد. این یک افتخار است که بتوان به این سازمان در چارچوب‌های پیچیده سیاسی و نظارتی که کلید پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند، راهنمایی و مشاوره داد.

    بایننس سناتور سابق آمریکا را استخدام کرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • صرافی غیرمتمرکز بایننس زودتر از موعد راه‌اندازی شد
    • بایننس پیش‌بینی کرد: قیمت بیت کوین تا ۲۰۲۲ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد
    • بایننس درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرد
    • بایننس حالا در فهرست ۱,۰۰۰ وب‌سایت پربازدید جهان قرار دارد
    • صرافی غیرمتمرکز 1inch به‌دلیل کارمزدهای بالای اتریوم به بلاک چین بایننس پیوست

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=201271

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم