• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

بازنشستگان تامین‌اجتماعی بخوانند/ آخرین جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی

  • کد خبر : 264255
  • 01 آذر 1400 - 11:21
بازنشستگان تامین‌اجتماعی بخوانند/ آخرین جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی

قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اخیرا به پایان رسیده است و قرارداد جدید آنها با آتیه سازان حافظ تمدید شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همسو با به اتمام رسیدن قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی رایزنی هایی با سایر شرکت های بیمه برای اخذ قرار داد جدید برگزار شد که در نتیجه آن، […]

  • قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اخیرا به پایان رسیده است و قرارداد جدید آنها با آتیه سازان حافظ تمدید شده است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همسو با به اتمام رسیدن قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی رایزنی هایی با سایر شرکت های بیمه برای اخذ قرار داد جدید برگزار شد که در نتیجه آن، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی توسط آتیه سازان حافظ تمدید شد.

    پیگیری ها حاکی از آن است که مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر فرد ۹۱ هزار تومان است و این مبلغ با احتساب مشارکت سازمان تامین اجتماعی در تقبل بخشی از این هزینه توسط این سازمان خواهد بود که به‌زودی رقم در نظر گرفته شده با مصوبه هیئت مدیره اعلام خواهد شد.

    در قرارداد جدید بیمه تکمیلی سقف تعهدات با افزایش روبرو بوده به عنوان مثال تعهدات مربوط به بستری فوق‌ تخصص شامل درمان جراحی سرطان، تومورهای بدخیم، اعمال جراحی مغز و اعصاب و نخاع، قلب، آنژیوپلاستی، عروق محیطی، پیوند ریه، پیوند قلب، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، کبد و … با افزایش ۱۲.۵ درصدی از مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال به ۴۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

    گفتنی است که تعهدات بستری عمومی شامل هزینه‌های درمانی بیمارستانی و اعمال جراحی به شرط بستری شدن در بیمارستان و مراکز جراحی آنژیوگرافی، قلب، چشم با افزایش ۸۵ درصدی همراه شده است. علاوه بر اینکه تعهدات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی درمان و سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی، سی‌تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، اسکن سه‌بعدی، انواع سی‌تی اسکن و … ۳۵ درصد افزایش یافته است.

    همچنین تعهدات مربوط به اعمال مجاز سرپایی ۴۴ درصد، آزمایشگاه پاتولوژی ۵۵ درصد، لیزیک ۳۰۰ درصد، بیماران خاص و صعب‌العلاج ۵۰ درصد و همچنین هزینه‌های مربوط به آمبولانس نیز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

     بازنشستگان تامین‌اجتماعی بخوانند/ آخرین جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی

    چندهزار مرکز درمانی در اختیار بازنشستگان است؟

    بر اساس قرارداد منعقد شده فی ما بین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ حدود ۹ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد این شرکت آماده خدمت‌دهی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهند بود. علاوه بر اینکه بسیاری از خدمات از جمله دسترسی به مراکز درمانی و دریافت خدمات به صورت آنلاین و برخط خواهد بود.

    بازنشستگان به چه شکل می توانند برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند؟

    در برخی شهرستان ها امکان ثبت نام از طریق سایت و به صورت غیرحضوری فراهم است؛ به عنوان مثال بازنشستگان استان تهران می توانند از طریق سایت هایی که کانون های بازنشستگی شهر تهران و شهرستان های تهران اعلام کرده اند نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

    ۲۲۳۲۲۷

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264255

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم