نماد سایت پول بانک

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان فناوری زیستی طبیعت ‌گرا

  • معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ از شرکت فناوری زیستی طبیعت‌ گرا که در حوزه فرآورده‌های بیولوژیکی و کشاورزی فعالیت می نمایند، بازدید بعمل آوردند.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک٬ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ ٬ از شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌ گرا(بایوران)٬ فعال در حوزه فرآورده‌های بیولوژیکی، کشاورزی و دامپروری در کرج بازدید نمود.

    شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌گرا٬ از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فرآورده‌های بیولوژیکی مورد استفاده در حوزه محیط زیست، کشاورزی و دامپروری آغاز کرده و در حال حاضر بزرگ ‌ترین و مدرن‌ ترین کارخانه این محصولات در خاورمیانه محسوب می ‌شود.

    دکتر سورنا ستاری٬ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

    دکتر سورنا ستاری٬ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ در جریان این بازدید به دست‌اندرکاران این شرکت دانش‌ بنیان بیان داشت: در زمینه تأمین منابع مالی برای مجموعه نباید نگران بود؛ چراکه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه کشاورزی و بیولوژیکی بودجه قابل توجهی در نظر گرفته شده است و ما از شرکت‌های از این دست حمایت ویژه می‌کنیم.

    بنا به این گزارش٬ شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌گرا با تکیه بر تیم متخصص و مجرب و با بهره‌گیری از دانش بومی، مطابق با جدیدترین روش‌ها، با ارائه راه‌حل‌های مناسب و کارآمد، چشم‌انداز خود را در جهت کاهش مصرف بی‌رویه کودها و آفت‌کش‌های شیمیایی و آنتی‌بیوتیک‌ها در سیستم‌های کشاورزی و دا‌پروری ایجاد کرده است.

    گفتنی است٬ محصولات این شرکت برگرفته از طبیعت و میکروارگانیسم‌های مفید و غیربیماری‌زا و فاقد هرگونه دستکاری ژنتیکی است. در حال حاضر این شرکت قادر به تولید بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مواد بیولوژیکی پودری و ۱۸۴ هزار تن فرآورده‌های بیولوژیکی مایع است که کیفیت و کارایی آنها با تکیه بر تجهیزات تخمیری مدرن، رویه‌های تولیدی مناسب، تیم تحقیق و توسعه قوی، کنترل دقیق فرآیند تولید و اجرای صحیح استانداردهای کنترل کیفی تضمین می‌ گردد.

    خبرنگار: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل