• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ایلان ماسک هم NFT خود را می‌فروشد

  • کد خبر : 203892
  • 26 اسفند 1399 - 11:23
ایلان ماسک هم NFT خود را می‌فروشد

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، که در ماه‌های اخیر به یکی از چهره‌های تأثیرگذار بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، قصد دارد با فروش یک قطعه موسیقی الکترونیکی به‌صورت توکن غیرمثلی (NFT)، به این..

  • ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، که در ماه‌های اخیر به یکی از چهره‌های تأثیرگذار بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، قصد دارد با فروش یک قطعه موسیقی الکترونیکی به‌صورت توکن غیرمثلی (NFT)، به این حوزه وارد شود.

    به گزارش ورج، این آهنگ درمورد توکن‌های غیرمثلی است. احتمالاً ماسک آن را در بلاک چین منتشر کرده است، شاید هم هنوز این قطعه را منتشر نکرده و قصد دارد در آینده آن را منتشر کند. از آنجا که ماسک لینکی را به توییت مرتبط با این NFT پیوند نداده است، هنوز مشخص نیست که این قطعه را منتشر کرده است و یا می‌خواهد آن را در زمانی دیگر به فروش برساند. همچنین پلتفرمی که ماسک می‌خواهد NFT خود را در آن بفروشد هنوز نامشخص است.

    این هم مشخص نیست که برای این قطعه نامی انتخاب شده است یا خیر، اما سرنخ‌هایی در رابطه با این موضوع وجود دارد. در توییت ایلان ماسک که روز دوشنبه منتشر شد، ویدئو کوتاهی با یک قطعه موسیقی تلفیق شده است. در این ویدئو عبارت «Vanity Trophy» به معنی «جام افتخار» در اطراف یک گوی طلایی که در بالای یک جام قرار گرفته است دیده می‌شود. در اطراف این جام کلمه «HODL» حک شده است.

    کلمه اختصاری «HODL» که به یک غلط املایی رایج نسبت داده می‌شود، هم اصطلاحی در فضای آنلاین است و هم شعاری برای همبستگی جامعه بیت کوین است، چراکه به نحوی طرفداران این ارز دیجیتال را ترغیب می‌کند تا بیت کوین‌های خود را نفروشند. ایلان ماسک یکی از طرفداران بزرگ بیت کوین است. تسلا، شرکت تولید‌کننده خودروهای برقی که ماسک مالک آن است، ماه گذشته ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و اعلام کرد قصد دارد این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداختی برای فروش خودروهای خود بپذیرد.

    در بخش‌های مختلف این ویدئو کلمات حک‌شده بر روی جام که پیوسته در حال چرخش است، از «کامپیوترها» (Computers) به «هرگز نمی‌خوابند» (Never Sleep) تغییر می‌کند. در همین حال یک خواننده زن اشعاری مانند «کامپیوتر‌ها هرگز نمی‌خوابند» (Computers Never Sleep) و «NFT برای سربلندی شما» (NFT For Your Vanity) را می‌خواند. همچنین سگ‌های طلایی کوچکی شبیه به سگ شیبا اینو (Shiba Inu)، نماد دوج کوین، در اطراف این جام دیده می‌شود.

    خود آهنگ چیز زیادی برای تعریف کردن ندارد. اما اگر بخواهید سبک این موسیقی را بدانید باید بگوییم که احتمالاً یک آهنگ تکنو با تلفیق الکترو هاوس (Electro House) است. با توجه به اینکه ماسک در پرونده‌ای که امروز صبح به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه کرد خود را «Technoking»، یا همان «پادشاه فناوری» تسلا نامید، این آهنگ تکنو انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

    ایلان ماسک هم NFT خود را می‌فروشد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ثروت ایلان ماسک از وارن بافت جلو زد؛ یک بر صفر به نفع ارزهای دیجیتال
    • گفتگو با فردی که برای خرید یک ماشین دیجیتال (مجازی) ‍۱۱۱,۰۰۰ دلار پرداخت کرد!
    • ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
    • شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است
    • معاون مالی تسلا عنوان سمت خود را به «ارباب سکه» تغییر داد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=203892

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم