• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ایران سانتافه و توسان تولید می کند!!

  • کد خبر : 747
  • 18 اردیبهشت 1396 - 18:43
ایران  سانتافه و توسان تولید می کند!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،در اوایل سال ۲۰۰۱ ایده‌های جدی شرکت کره‌ای هیوندای برای رقابتی آشکار با فورد Escape، مزدا Tribute و پونتیاک Aztekبه ثمر نشست و مدل جدید با اسم سانتافه که نام شهری در نیومکزیکو است تولید شد و به سرعت در آمریکای شمالی تبدیل به محبوب‌ترین خودرو خانواده شد. این محبوبیت […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ،در اوایل سال ۲۰۰۱ ایده‌های جدی شرکت کره‌ای هیوندای برای رقابتی آشکار با فورد Escape، مزدا Tribute و پونتیاک Aztekبه ثمر نشست و مدل جدید با اسم سانتافه که نام شهری در نیومکزیکو است تولید شد و به سرعت در آمریکای شمالی تبدیل به محبوب‌ترین خودرو خانواده شد. این محبوبیت در ایران به حدی رسیده است که:

    بهمن ماه سال گذشته، مدیرعامل گروه خودروسازی کرمان موتور از قرارداد با هیوندای به منظور تولید و عرضه 3 مدل i20 ، i10 و اکسنت خبر داد؛ در همین راستا فروش دو مدل i20 و i10 از اسفند ماه سال 95 آغاز و با استقبال روبرو شد.

    سامان فیروزی خاطرنشان کرد: شهریور ماه سال 96 خودرو اکسنت با ساخت داخل 30 درصد و در فاز دوم نیز خودروی الانترا با ساخت داخل 30 درصد در آذر ماه 96 به بازار عرضه خواهد شد.

    اخیرا نیز کرمان موتور تصاویر و کاتالوگ هیوندای سانتافه و توسان را در اداره تحویل خود قرار داده، که در تصاویر زیر مشخص است و عرضه این دو مدل از سوی این شرکت نیز وجود دارد. احتمالی که اگر محقق شود، کرمان موتور را به تولید و عرضه کننده اصلی این برند پرطرف دار در ایران تبدیل می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=747

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم