نماد سایت پول بانک

انواع کاغذ دیواری و روش نصب آن _ دکورآفیس

انواع کاغذ دیواری و روش نصب آن _ دکورآفیس
  • انواع کاغذ دیواری و روش نصب آن ها با یکدیگر شباهت دارد. برای چسباندن آن  باید از چسب مخصوص استفاده کرد. این کار باید تنها توسط افراد متخصص انجام شود. زیرا برای نصب نیاز به مهارت خاصی وجود دارد. انواع متنوعی از این محصول توسط برندهای ایرانی و خارجی عرضه شده است. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های متنوعی هستند که بر اساس نوع برند مشخص می شود. بهتر است پوشش مورد نظر را با رنگ مبلمان و چیدمان ست کنیم. هماهنگی رنگ ها موجب ایجاد هارمونی در طراحی فضا خواهد شد. دیوارپوش های ضد آب انتخاب مناسبی برای فضاهای داخلی هستند. زیرا می توانیم به راحتی آنها را تمیز کنیم.

    خرید کاغذ دیواری نشان می دهد که این پوشش هنوز هم رایج است. اما طرح ها و نقوش همواره به روز می شوند. اغلب امروزه از طرح های مدرن استفاده می شود. روکش های متنوعی برای این پوشش در نظر گرفته می شود. این روکش ها موجب دوام بیشتر این پوشش تزیینی خواهند شد. چاپ های متعددی برای ارائه آن مورد استفاده قرار می گیرد. اما در حال حاضر پرکاربردترین چاپ دیجیتالی است. در این چاپ می توان از انواع طرح های مدرن و امروزی استفاده کرد. این طرح ها با نوع طراحی ساختمان همخوانی بیشتری دارند.

    کاغذهای دیواری با روکش وینیل

    روکش وینیل برای مقاوم تر شدن کاغذ دیواری کاربرد دارد. پوشش هایی که دارای این روکش هستند، در برابر شستشو مقاوم هستند. در واقع می توان با استفاده از دستمال مرطوب، این پوشش های تزیینی را تمیز کرد. بهتر است در صورتی که دوام و پایداری بیشتری مد نظر داریم، از این پوشش ها استفاده کنیم. این موضوع موجب می شود که نیازی به تعویض یا ترمیم پوشش نداشته باشیم. این روش باعث کمتر شدن هزینه ها نیز خواهد شد. روکش های ضد آب انتخاب مناسب تری هستند زیرا در صورت بروز آلودگی می توان آن را پاک کرد.

    امروزه دیوار پوش ها با ویژگی های متنوعی عرضه می شوند. این پوشش ها همگی با توجه به ویژگی ها قیمت گذاری می شوند. قیمت کاغذ دیواری در واقع بستگی به کیفیت آن دارد. یک پوشش بی کیفیت طبیعتا با قیمت ارزان تری عرضه می شود. خوشبختانه در سایت دکور آفیس تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه ارائه شده اند. از این رو میزان فروش محصولات در این سایت بیشتر است.

    کاغذ دیواری را چگونه نصب کنیم؟

    همانطور که ذکر شد، نصب کاغذ دیواری یک کار کاملا تخصصی است. افرادی که در نصب تجربه کافی دارند، می توانند نسبت به این کار اقدام کنند. برای پوشش دیوار می توانید از روش های مختلف استفاده کنید. بهتر است قبل از چسباندن هر نوع پوششی، سطح دیوار یکنواخت و صاف شود. این کار باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود. در صورت عدم یکنواختی روی سطح، پوشش مورد نظر زیبایی نخواهد داشت. در نتیجه کیفیت بصری فضا نیز کمتر خواهد شد. بهتر است در صورتی که می خواهیم تغییرات مثبتی در فضا ایجاد کنیم، تمامی اصول آن را به درستی اجرا کنیم. در این صورت است که محصول نهایی زیبایی بیشتری خواهد داشت.

    برخی از افراد تمایل دارند که از این پوشش در ابعاد کم استفاده کنند. میزان فروش کاغذ دیواری نیز این موضوع را تصدیق می کند. شما می توانید یک پوشش مناسب برای دیوار انتخاب کنید. مقدار و میزان استفاده از آن بستگی به نظر طراح دارد. در واقع طراح می تواند ابعاد و اندازه آن را بر اساس طراحی ساختمان تعیین کند. مثلا بهتر است برای این کار دیوارهای کم عرض انتخاب شوند. این دیوارها انتخاب مناسبی برای پوشش های طرح دار هستند. رنگ آن نیز می تواند با رنگ دیوار در تضاد باشد.

    در رابطه با کاغذ دیواری چه باید بدانیم؟

    یکی از نکاتی که در رابطه با کاغذ دیواری بسیار مهم است، کیفیت آن است. کیفیت موجب دوام بیشتر آن خواهد شد. در نتیجه پوشش مورد نظر را می توانیم سال ها برای پوشش دیوار به کار ببریم. در واقع بدون نیاز به ترمیم یا تعویض، یک پوشش مناسب برای دیوار انتخاب می شود. بهتر است جنس آن از پی وی سی باشد. این متریال موجب دوام بیشتر پوشش تزیینی خواهد شد. در نتیجه در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. اغلب افراد برای پوشش دیوار نیز از انواع ضد آب و قابل شستشو استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از این نوع پوشش کیفیت بالای آن است.

    این پوشش در قالب آلبوم های متنوعی ارائه می شود. در یک آلبوم کاغذ دیواری طرح های متنوعی بر اساس نوع طراحی فضا وجود دارد. مثلا سبک های مدرن و کلاسیک بیشترین فروش را در این زمینه دارند. طرح های فانتزی و مینیمال نیز امروزه کاربرد زیادی برای تزیین فضا دارند. از این رو در یک آلبوم ممکن است طرح های متنوعی گنجانده شود. قیمت هر آلبوم با توجه به نوع برند آن مشخص می شود.

    قیمت روز کاغذ دیواری

    قیمت کاغذ دیواری یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند دیوار منزل خود را با استفاده از این پوشش، تزیین کنند. با توجه به متن ذکر شد که قیمت آن بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. مثلا کیفیت یک پوشش دیواری نقش زیادی در قیمت نهایی آن خواهد داشت. گاهی طرح نیز روی قیمت گذاری موثر است. طرح های پرفروش قیمت بیشتری دارند. البته باید با توجه به نوع طراحی فضا، طرح مورد نظر انتخاب شود. دکور آفیس به دلیل فروش اینترنتی محصولات خود، قیمت های مقرون به صرفه ای برای آلبوم های ایرانی و خارجی در نظر گرفته است. این آلبوم ها هر کدام از برند های معروف و شناخته شده انتخاب شده اند.

    بهتر است برای خرید پوشش مورد نظر، به نام برند نیز توجه شود. هر چند در این راستا انواع محصولات ایرانی و خارجی در دسترس هستند. بهتر است با توجه به نوع طراحی فضا، یک محصول با کیفیت و مناسب خریداری شود. امروزه طرح های مدرن طرفداران بیشتری دارند. این طرح ها ساده و بدون نقش هستند و طبیعتا قیمت های مناسبی نیز دارند. البته کیفیت نیز در این زمینه تاثیر خواهد داشت.

    خرید کاغذ دیواری به صورت اینترنتی

    برای خرید کاغذ دیواری به صورت اینترنتی و آنلاین کافی است به سایت دکورآفیس مراجعه کنید. در این سایت مجموعه ای از طرح های متنوع، جدید و شیک در دسترس مخاطب قرار گرفته است. هر کدام از این طرح ها از برند خاصی انتخاب شده اند. در نتیجه دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از برندهای داخلی یا خارجی انتخاب کنید. در هر صورت باید در درجه اول کیفیت و دوام را در نظر داشته باشید. البته اغلب محصولات سایت دارای کیفیت و دوام بالا هستند. در نتیجه می توانید به راحتی از بین هزاران طرح متنوع، پوشش مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پوشش باید با نوع طراحی فضا یکی باشد.

    مثلا در یک فضای ایرانی در منازل مسکونی اغلب از رنگ های طلایی و کرم استفاده می شود. این نوع رنگ ها در کاغذ دیواری سلطنتی بیشتر کاربرد دارد. البته طرح های مدرن نیز با این رنگ ارائه شده اند که هر کدام دارای قیمت های متنوعی اند. با خرید آنلاین می توانید بدون حضور در فروشگاه، محصول مورد نظر را خود را سفارش دهید. قبل از سفارش باید نسبت به اندازه گیری فضای مورد نظر اقدام کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل