• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

انواع مدل پنجره دوجداره

  • کد خبر : 240691
  • 27 تیر 1400 - 15:44
انواع مدل پنجره دوجداره

در بازار ساخت و ساز تجربه ثابت نمود که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به نسبت پنجره های فلزی گذشته مزایای متعددی دارند که برخی از آنها عبارت اند از: صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق عالی صوت، عایق رطوبت، زیبایی، افزایش ارزش ملک، افزایش امنیت، عایق اشعه یو وی، عدم تغییر رنگ و مقاوم دربرابر زنگ […]

  • در بازار ساخت و ساز تجربه ثابت نمود که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به نسبت پنجره های فلزی گذشته مزایای متعددی دارند که برخی از آنها عبارت اند از: صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق عالی صوت، عایق رطوبت، زیبایی، افزایش ارزش ملک، افزایش امنیت، عایق اشعه یو وی، عدم تغییر رنگ و مقاوم دربرابر زنگ زدگی و خوردگی، عدم اشتعال پذیری، مستحم دربرابر شکستگی و فشار (عالی برای زمان های زلزله)، عدم حضور بخار روی شیشه، تنوع عالی در رابطه با رنگ اما نباید نادیده گرفت که باید از درب و پنجره های دوجداره باکیفیت استفاده کرد زیرا اگر تمامی متریال های این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند یا به درستی و توسط متخصص نصب نشوند مزایایی که اشاره شد را ندارند.

    در ادامه بررسی می کنیم که اولا چند نوع درب و پنجره دوجداره داریم و دوما چطور می توانیم شرکت های معتبر ارائه کننده این محصول را شناسای کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم.

    درب و پنجره های دوجداره را می توان به صورت کلی به 2 دسته اصلی کشویی و لولایی تقسیم کرد که هرکدام مزایا و معایبی دارند و باید بر اساس نیاز پروژه یا سیستم های پوشش نما انتخاب شوند.

    درب و پنجره های لولایی

    معمول ترین نوع پنجره یا درهای دوجداره لولایی است که همانطور که از نام آن بر می آید لولایی می باشد. این نوع محصول عمر بالاتری به نسبت سایر همتایان خود دارد و به مرور زمان با استفاده زیاد دچار ساییدگی یا صدا یا افتادگی نمی شوند.

    درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل داشتن یک لایه لاستیک پلی آمید در داخل پروفیل آلومینیومی علاوه بر اینکه انتقال حرارت را کاهش می دهد استحکام، طول عمر و مقاومت در برابر لرزش را نیز بیشتر می‌کند.

    این لایه پلی آمیدی مورد استفاده در درب و پنجره آلومینیومی می تواند تا ۳۹ درصد کاهش اتلاف انرژی گرمایی در فصل سرما و ۳۳ درصد کاهش اتلاف انرژی سرمایشی در فصل گرما دهد که به طبع این میزان باعث کاهشی حدودا ۲۱ درصد در هزینه های اولیه سیستم گرمایشی و ۳۰ درصد در کاهش مصرف گاز طبیعی می شود.

    درب و پنجره های ترمال بریک توسط برندهای معتبر بین المللی (که در ایران هم نمایندگی داشته باشند) به 4 دسته اصلی تقسیم می گردند.

     

    درب و پنجره دوجداره کشویی

    درب و پنجره های دوجداره کشویی یا درب و پنجره لولایی؟ در واقع نوع کشویی این محصول به دلیل آن که در آپارتمان ها کمتر استفاده می شود میان قشر متوسط جامعه ایران کمتر شناخته شده است و بیشتر در مکان های تجاری و ویلایی استفاده می گردد. این پنجره ها برای مکان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن در یا پنجره وجود ندارد نیز استفاده می شود اما به دلیل آن که عمر کوتاه تری به نسبت پنجره های لولایی دارد، انبوه سازان کمتر از ان استفاده می کنند. باز هم تاکید می کنم که در حقیقت عمر محصولات دوجداره بستگی زیادی به برندی دارد که از ان خرید انجام می دهید و نوع نصب.

    انواع مدل پنجره دوجداره

    خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب

    در خرید درب و پنجره دوجداره مفهوم عبارت قیمت ارزان کمی با کالاهای دیگر متفاوت است به این معنا که ارزانی دلیل بهتر بودن نخواهد بود بنابراین باید توجه داشته باشید که کیفیت خوب را در کنار قیمت مناسب در نظر بگیرید و از میان انتخاب های پیش رو انتخاب نمایید و ارزان ترین را انتخاب کنید. در حال حاضر توصیه می کنیم که از تولیدکننده هایی خرید کنید که زیاد تجربه شده اند و اطلاعات خوبی درباره خدمات و محصول آنها باشد.

    پیشنهاد ما آلوتک است زیرا یک برند بین المللی به شمار می آید که خوشبختانه در ایران هم توانسته هنوز نمایندگی فعال داشته باشد به این معنا که شما می توانید محصولاتی با استانداردهای بین المللی از الوتک خریداری کنید. ضمن آن که آلوتک تنها عرضه کننده درب و پنجره نیست بلکه محصولات جذاب تری مانند کرتین وال و ورق کامپوزیت آلومینیوم نیز دارد که به صورت تخصصی تولید می شوند که افراد ماهر حتی با دیدن محصولات نیز متوجه کیفیت عالی محصولات این برند می شوند.

    آلوتک دارای وب سایت نیز هست که بتوانید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست بیاورید و مشاوره رایگان تلفنی نیز دارد، اگر به دنبال درب و پنجره ارزان دوجداره اما با کیفیت هستید از وب سایت آلوتک شروع کنید: https://www.alutech.ir/

    انواع مدل پنجره دوجداره

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=240691

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم