• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4
پرویزیان در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017) بیان کرد:

امروز شفافیت اقتصادی به عنوان یک خواست عمومی و یک الزام برای جلب اعتماد عمومی ضروری است

  • کد خبر : 2007
  • 05 آبان 1396 - 22:14
امروز شفافیت اقتصادی به عنوان یک خواست عمومی و یک الزام برای جلب اعتماد عمومی ضروری است

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: هدف اصلی بانک‌ها از این رویداد، کمک به بومی‌سازی فناوری‌های حوزه پرداخت و موضوعات مرتبط با این رویداد، از جمله فین ‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه پرداخت‌ها می باشد.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017)، صبح امروز سه شنبه 2 آبان، با حضور کاتب عضو هیئت ‌رئیسه مجلس، کریمی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، خالقی مدیرعامل سداد، مرآت نیا مشاور مدیرعامل بانک آینده، مقدم مدیرعامل بانک تجارت، لگزایی قائم‌مقام بانک ملت، ندیمی بوشهری معاون وزیر اقتصاد، جوادی مدیرعامل موسسه ملل، قادری مدیرعامل شاپرک، محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا و دبیرکل نمایشگاه ترکنش، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران بانکی و تنی چند از مهمانان داخلی و خارجی، در محل مجتمع نمایشگاه شهر واقع در بوستان گفت ‌و‌گو برگزار گردید.

     

    کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان

    کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: بانک‌های کشور به عنوان پیشانی نظام اقتصادی کشور در حوزه پرداخت و آغازکننده بانکداری، همچنان نقش بی بدیل در اجرای تحولات دارند.

    وی ادامه داد: تراکنش‌های بانکی به ۱٫۵ میلیارد افزایش پیدا کرده و این میزان نشان ‌دهنده اهمیت بانکداری الکترونیک است.

    مدیرعامل بانک پارسیان، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی که رهبری فرموند؛ ترکیبی از منطق، تدبیر اقتصادی و راهکاری‌های مبتنی بر مبنای عقلانی و همراه عزم و اراده محکم برای رسیدن به اهداف بلند عدالت است، گفت: به کارگیری ابزارهای نو در شرایطی که فرصت‌های اینچنینی از دست رفته است، جز لاینفک این رفتاهای عقلانی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    پرویزیان، ادامه داد: افزایش تراکنش به ۱٫۵ میلیارد نشان دهنده چنین اهمیتی است. توسعه کسب وکارهای نو و برآمده از فناوری اطلاعات، موضوع اشتغال را سامان می دهد. برگزاری چنین رویدادهایی و حضور کم‌نظیر شرکت‌های نوپا چنین فضایی را برای کسب و کار فراهم می کند.

    وی با اشاره به اینکه امروزه به کارگیری جوانان و توسعه کسب وکارها مهم است، تصریح کرد: با برگزاری چنین رویدادهایی و حضور کم نظیر شرکت‌های حوزه پرداخت چنین فضایی را فراهم می‌کند. جنس بانک مبتنی بر اعتماد و اعتماد مردم به بانک‌هاست. ما وظیفه داریم این امکان را برای مردم فراهم کنیم. امروز شفافیت اقتصادی به عنوان یک خواست عمومی و یک الزام برای جلب اعتماد عمومی ضروری است.

    مدیرعامل بانک پارسیان عنوان کرد: انتظاری که بانک‌ها از سرمایه‌گذاران اقتصادی دارند این است که این مساله را پاس داشته باشند. امیدواریم این نمایشگاه به اول بودن نظام پرداخت در منطقه و به افزایش توان در شرایط کنونی کمک کند. در واقع هدف اصلی که بانک‌ها از این رویداد دارند کمک به بومی‌سازی فناوری‌های حوزه پرداخت و موضوعات مرتبط با این رویداد از جمله فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه پرداخت‌ها می باشد.


    گفتنی است، سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017) به همراه جشنواره بزرگ فین ‌تک ایران، از 2 تا 4 آبان ماه سالجاری، در مجتمع نمایشگاه شهر واقع در بوستان گفت ‌و‌گو برگزار می‌شود.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2007

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم