نماد سایت پول بانک

الون ماسک: تسلا سرمایه‌های بیت‌کوین خود را می‌فروشد

  • الون ماسک: تسلا سرمایه‌های بیت‌کوین خود را می‌فروشد – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، به دنبال گفته‌های الون ماسک مبنی بر فروش یا احتمال فروش سرمایه‌های بیت کوین شرکت تسلا، ارزش این ارز مجازی کاهش یافت.

    جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

    بزرگترین ارز مجازی دنیا از نظر سرمایه بازار 8 درصد در روز یکشنبه کاهش قیمت داشت و طبق اطلاعات کوین دسک، حدود 44400 دلار به فروش رسید. بیت کوین حدود 18 درصد طی 5 روز گذشته و 27 درصد طی یک ماه گذشته کاهش قیمت داشته است ولی هنوز هم 53 درصد بالاتر از سال گذشته در همین زمان معامله می‌شود.

    اتریوم 11 درصد در روز یکشنبه کاهش قیمت داشت و ارزش ریپل حدود هشت درصد پایین آمد.

    ثروت ایلان ماسک از هفته گذشته 20 میلیارد دلار کاهش یافتدوج کوین یک سوم از ارزش خود را پس از اظهار نظرهای الون ماسک از دست داد

    اظهارنظرهای الون ماسک باعث شده قیمت ارزهای مجازی مخصوصا بیت کوین و دوج کوین طی هفته گذشته نوسان زیادی داشته باشد. گفته‌های روز یکشنبه ماسک به دنبال این اطلاعیه شرکت تسلا بیان شد که این شرکت دیگر بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهایش قبول نمی‌کند. ماسک تاثیرات منفی تولید ارزهای دیجیتال بر محیط زیست و مصرف بالای انرژی برای استخراج بیت کوین را دلیل این تصمیم شرکت تسلا اعلام کرد.

    ارزش دوج کوین در روز یکشنبه تا حدود 48 سنت پایین آمد.

    تسلا در اوایل سال جاری میلادی حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد. این شرکت در گزارش ماهانه خود از درآمد سه ماهه اول سال جاری میلادی اعلام کرد حدود 101 میلیون دلار یعنی 10 درصد از سرمایه‌های بیت کوین خود را فروخته است.

    انتهای پیام/40

    منبع تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل