• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

اقلام مختلف لبنیات ؛ آخرین قیمت ها

  • کد خبر : 1282
  • 24 خرداد 1396 - 16:03
اقلام مختلف لبنیات ؛ آخرین قیمت ها

به گزارش پایگاه خبری پول بانک، محصولات لبنی در چند ماه گذشته  از نظر قیمت روند صعودی داشته ،اما در این ماه قیمت اقلام لبنی در مقایسه با چند ماه قبل ثبات قیمت داشته اند. قیمت محصولات لبنی در دی ماه گذشته بود که با نوساناتی در جهت افزایش قیمت همراه بود و قیمت اقلام […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک، محصولات لبنی در چند ماه گذشته  از نظر قیمت روند صعودی داشته ،اما در این ماه قیمت اقلام لبنی در مقایسه با چند ماه قبل ثبات قیمت داشته اند.

    قیمت محصولات لبنی در دی ماه گذشته بود که با نوساناتی در جهت افزایش قیمت همراه بود و قیمت اقلام اصلی از جمله شیر، پنیر، ‌ماست و کره با افزایش قیمت روبرو شد و برخی برندها قیمت‌های خود را بین ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش دادند که در آن زمان مسئولان مربوطه در دولت این افزایش قیمت را غیر مجاز و تخلف آشکار قلمداد کردند.

    بیشترین افزایش قیمت در آن مقطع مربوط به قیمت کره می‌شد که در آن زمان کره ۱۰۰ گرمی از ۲۵۰۰ تومان به ۳۲۰۰ تومان رسید و قیمت شیر و ماست هم بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

    در حال حاضر آخرین بررسی‌ها حاکی از ثبات نسبی قیمت‌ها نسبت به قیمت حدود پنج ماه پیش است. بر این اساس در میان اقلام اصلی لبنیات به طور متوسط، شیر کم چرب یک لیتری ۲۶۰۰ تومان، ‌شیر پرچرب یک لیتری ۲۵۰۰ تومان، شیر کیسه ای ۱۸۰۰ تومان و شیرکاکائو یک لیتری ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

    در میان دیگر محصولات لبنی، ماست کم چرب یک و نیم لیتری ۵۰۰۰ تومان، ماست پرچرب یک و نیم لیتری ۵۳۰۰ تومان، دوغ یک و نیم لیتری ۳۰۰۰ تومان، کره ۱۰۰ گرمی ۳۰۰۰ تومان، خامه ۱۰۰ گرمی ۱۴۰۰ تومان، ‌ پنیر ۴۵۰ گرمی ۵۰۰۰ تومان، پنیر خامه‌ای ۱۰۰ گرمی ۱۳۰۰ تومان و کشک یک کیلوگرمی ۸۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

    اقلام مختلف لبنیات وزن قیمت
    شیر کم چرب یک لیتری ۲۶۰۰ تومان
    شیر پرچرب یک لیتری ۲۵۰۰ تومان
    شیر کیسه‌ای یک لیتری ۱۸۰۰ تومان
    ماست کم چرب یک و نیم کیلوگرم ۵۰۰۰ تومان
    ماست پرچرب یک و نیم کیلوگرم ۵۳۰۰ تومان
    دوغ یک و نیم لیتری ۳۰۰۰ تومان
    کره ۱۰۰ گرمی ۳۰۰۰ تومان
    خامه ۱۰۰ گرمی ۱۴۰۰ تومان
    پنیر ۴۵۰ گرمی ۵۰۰۰ تومان
    پنیر خامه‌ای ۱۰۰ گرمی ۱۳۰۰ تومان
    شیر کاکائو یک لیتری ۴۰۰۰ تومان
    کشک یک کیلوگرمی ۸۴۰۰ تومان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1282

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم