• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

اقامت در اسپانیا با پلاتین ویزا

  • کد خبر : 276246
  • 21 دی 1400 - 11:29
اقامت در اسپانیا با پلاتین ویزا

مجموعه مهاجرتی پلاتین ویزا، راه حل های قانونی و پشتیبانی کاملی را برای نیازهای مهاجرتی شما ارائه می دهد. این گروه مهاجرتی، با کادری متبحر و خبره در زمینه اصول و فنون مهاجرت به کشور های مطرح دنیا، راه شما را برای رسیدن به رویا هایتان هموار می کنند. پلاتین ویزا در زمینه مهاجرت به […]

  • مجموعه مهاجرتی پلاتین ویزا، راه حل های قانونی و پشتیبانی کاملی را برای نیازهای مهاجرتی شما ارائه می دهد. این گروه مهاجرتی، با کادری متبحر و خبره در زمینه اصول و فنون مهاجرت به کشور های مطرح دنیا، راه شما را برای رسیدن به رویا هایتان هموار می کنند. پلاتین ویزا در زمینه مهاجرت به سه کشور اسپانیا و اقامت اسپانیا ، فرانسه و یونان به طور تخصصی فعالیت می کند و خدمات زیر را در این خصوص به شما متقاضیان عزیز ارائه می دهد:

    مشاوره در مورد قوانین مهاجرت به کشور های مختلف ، کمک به اخذ مجوز اقامت در کشور های مختلف ، تهیه پیش نویس و تهیه کلیه مدارک مورد نیاز در طول فرآیند درخواست مجوز اقامت ،

    کمک حقوقی عمومی ، پشتیبانی سازمانی در مراحل اولیه (کمک به دریافت دعوت نامه های ویزای کوتاه مدت برای اولین بازدید، کمک به رزرو هتل و غیره) ، حضور شخصی و کمک یک وکیل در هنگام ثبت اسناد در دفتر امور شهروندی و مهاجرت ، نمایندگی مشتری هنگام برخورد با موسسات دولتی و محلی ، تهیه و تنظیم اسناد برای تمدید مجوز اقامت در اداره امور شهروندی و مهاجرت ، کمک و جستجو در جهت خرید املاک متناسب با بودجه شما ، مشاوره در مورد بازار املاک و مستغلات اسپانیا، فرانسه و یونان ، تحقیقات در مورد بازار املاک و مستغلات اسپانیا، فرانسه و یونان ، بررسی دقیق املاک و مستغلات ، کمک کامل، پشتیبانی و مشاوره حقوقی در هنگام خرید ملک شما . در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد موسسه پلاتین ویزا می توانید به سایت platinvisa.com مراجعه نمایید.

    در اینجا می خواهیم به چند نکته در مورد اقامت در اسپانیا بپردازیم.

    خالی از لطف نیست که پیش از گرفتن تصمیم قطعی برای مهاجرت به اسپانیا، راجع مزایا و معایب اقامت در این کشور بخوانید.

    اقامت در اسپانیا با پلاتین ویزا2

    نکات مثبت مهاجرت و اقامت در اسپانیا

    1. شما می توانید به طور مشترک با اقوام خود درخواست اقامت خود را ارائه دهید و در صورت پذیرش درخواست، شما مستقیماً کارت اقامت دریافت می کنند.
    2. با دریافت اقامت دائم، به عنوان فردی با ملیت اسپانیایی محسوب می شوید.
    3. پس از دریافت کارت اقامت در اسپانیا، می توانید آزادانه در سراسر اتحادیه اروپا سفر کنید.
    4. زمانی که کارت اقامت اولیه خود را دریافت کردید، تمدیدهای بعدی آسان تر است، بنابراین می توانید برای طولانی مدت در کشور بمانید.
    5. اقامت های خاصی مانند اخذ ویزای دانشجویی را می توان تنها پس از 20 روز از ارسال درخواست شما اعطا کرد.

    نکات منفی اقامت و مهاجرت اسپانیا

    1. روند عادی درخواست گاهی اوقات می تواند بسیار طولانی باشد و از 3 تا 6 ماه طول بکشد.
    2. شما باید در پایان هر سال اقامت تان را تمدید کنید، که شامل کارهای اداری اضافی و بروکراسی است.
    3. بسته به اقامتی که گرفته اید، ممکن است حق کار در کشور را نداشته باشید.

    اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا

    این نوع اقامت برای کسانی که علاقه مند به تحصیل یا انجام تحقیقات در اسپانیا هستند ایجاد شده است. از این نظر، شما می توانید برای ویزای دانشجویی برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر دوره های کوتاه مدت (به شرطی که در موسسات معتبر برگزار شود) درخواست دهید. اولین چیزی که در هنگام درخواست برای این مجوز باید در نظر بگیرید این است که مراحل درخواست را از کجا شروع کنید. در حال حاضر، دو گزینه مختلف موجود است:

    1. شما می توانید این کار را در کنسولگری اسپانیا واقع در کشور خود انجام دهید (ویزای خود را دریافت کنید و سپس بتوانید به اسپانیا سفر کنید).
    2. یک راه دیگر نیز وجود دارد؛ ابتدا به عنوان یک توریست وارد کشور شوید و پس از گذشت 60 روز، از همانجا برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنید.

    در طول روند درخواست نوع دوم، شما عمدتاً باید سوابق کیفری و جنایی خود، یک صورت حساب بانکی با حداقل موجودی 10000 یورو و مدرکی مبنی بر ثبت نام در یک دوره آموزشی که حداقل 20 ساعت در هفته به مدت یک سال طول می کشد، را ارائه دهید. پس از ارسال تمام آن مدارک، اجازه اقامت دانشجویی خود را دریافت خواهید کرد.  جهت مشاهده انواع مختلف روش های اقامت در اسپانیا اینجا کلیک کنید.

    اقامت در اسپانیا با پلاتین ویزا3

    اعتبار و تمدید ویزای دانشجویی

    باید در نظر داشته باشید که مدت زمان این ویزای اقامتی بستگی به مدت تحصیل شما دارد که بسته به مقطع تحصیلی و دانشگاه می تواند از 3 تا 9 ماه و یا حتی 2 تا 4 سال متغیر باشد. این نوع ویزا قابل تمدید است، اما تنها در صورتی که پس از انقضای مجوز اولیه به تحصیل در همان دانشگاه ادامه دهید، یا برای اخذ مدرک بالاتر (مثلاً انتقال از لیسانس به فوق لیسانس) درخواست می دهید.

    این ویزا به شما اجازه می دهد تا کارت شناسایی خارجی TIE – (tarjeta de entidad del extranjero) را دریافت کنید، البته در صورتی که تحصیل شما بیش از 9 ماه طول بکشد. در غیر این صورت، شما هیچ کارت شناسایی دریافت نمی کنید.

    به هر صورت نگران نباشید؛ چرا که تمدید ویزای دانشجویی در اسپانیا قابل انجام است.

    اخذ ویزای طلایی اسپانیا

    با توجه به شرایط کمی که مشخصه این مجوز است، ویزای طلایی یکی از پرتقاضاترین کارت های اقامت موجود است. ما در مورد ویزای اقامت دائم صحبت می کنیم که برای افرادی که در کشور سرمایه گذاری می کنند صادر می شود. این سرمایه گذاری معمولاً از طریق خرید ملک انجام می شود.

    در این صورت، مجوز به آن دسته از شهروندان غیر اتحادیه اروپا داده می شود که حداقل 500000 یورو در املاک اسپانیا سرمایه گذاری کنند.

    با این وجود راه های دیگری نیز برای دریافت این مجوز وجود دارد. مهاجری که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارد نیز می تواند با داشتن 1 میلیون یورو سهام یک شرکت اسپانیایی یا بدهی عمومی به ارزش حداقل 2 میلیون یورو، این ویزا را دریافت کند.

    علاوه بر آن، باید ثابت کنید که توانایی مالی کافی برای حمایت از خودتان و خانواده خود را دارید. یعنی داشتن حداقل 30000 یورو به عنوان سرمایه گذار.

    اگر می‌خواهید به صورت خانوادگی برای اخذ ویزا اقدام کنید، 10000 یورو اضافی برای هر عضو مورد نیاز است. همچنین هر متقاضی باید تحت پوشش کامل بیمه درمانی در اسپانیا باشد.

    نکته مهم: متقاضیانی که سن قانونی را رد کرده اند، نمی توانند هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشند.

    منبع : موسسه مهاجرتی پلاتین ویزا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=276246

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم