نماد سایت پول بانک

افت 32 هزار واحدی شاخص تحت تاثیر مجامع بزرگان بورس

  • افت ۳۲ هزار واحدی شاخص تحت تاثیر مجامع بزرگان بورس

    شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۲هزار واحد افت کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 6میلیارد و 800میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 12هزار و 514میلیارد تومان در یک میلیون و 625هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 32هزار و 666واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 809هزار و 33واحد قرار گرفت.

    بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ارتباطات سیار ایران و پتروشیمی نوری با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 603میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 357میلیارد تومان در 734هزار و 954نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 301 واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 857واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بانک دی با افت خود مانع رشد بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    اصلاح زورکی شاخص بورس، تحت فشار عرضه‌های سنگین حقوقی‌هاشاخص بورس 9274 واحد رشد کرد

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل