نماد سایت پول بانک

اصلاح زورکی شاخص بورس، تحت فشار عرضه‌های سنگین حقوقی‌ها

  • اصلاح زورکی شاخص بورس، تحت فشار عرضه‌های سنگین حقوقی‌ها

    شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳هزار واحد افت کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 13میلیارد و 830میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 23هزار و 244میلیارد تومان در 2میلیون و 598هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 3هزار و 300واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 841هزار و 606واحد قرار گرفت.

    بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 331میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 29میلیارد تومان در یک‌میلیون و 575هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 168واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 556 واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، سنگ‌آهن گهر زمین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تأمین، ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس با افت خود مانع رشد بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

    شاخص بورس 9274 واحد رشد کردرشد 140هزارواحدی شاخص بورس در هفته سوم تیرماه

    انتهای پیام/+

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل