• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

ارزهای دیجیتال در هند ممنوع نمی‌شوند

  • کد خبر : 198450
  • 18 اسفند 1399 - 16:30
ارزهای دیجیتال در هند ممنوع نمی‌شوند

وزیر اقتصاد هند می‌گوید هیچ ممنوعیت سراسری در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال وجود ندارد. او همچینن در صحبت‌های خود از ارزهای دیجیتال به‌عنوان «پنجره‌ای» برای آزمایش و کسب‌ تجربه یاد کرده است.
به گزار..

  • وزیر اقتصاد هند می‌گوید هیچ ممنوعیت سراسری در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال وجود ندارد. او همچینن در صحبت‌های خود از ارزهای دیجیتال به‌عنوان «پنجره‌ای» برای آزمایش و کسب‌ تجربه یاد کرده است.

    به گزارش کوین تلگراف، نیرمالا سیتارامان (Nirmala Sitharaman)، وزیر اقتصاد هند در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) گفت که ممنوعیت عمومی ارزهای دیجیتال اغراق‌آمیز است. او گفت در حالی‌ که مذاکرات در این خصوص در جریان است انتظار دارد نتایج نهایی تعدیل شود. او در ادامه افزود:

    بله، مذاکرات و بحث‌های زیادی با بانک مرکزی در حال انجام است. بدیهی است که بانک مرکزی در مورد چگونگی، نوع ارز غیررسمی، ارز دیجیتالی که باید برای آن برنامه‌ریزی شود و نحوه قانون‌گذاری آن اکثریت لازم را در‌نظر خواهد گرفت. اما ما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که پنجره‌ای برای تمام تجربه‌ها در دنیای ارز دیجیتال باز است.

    وزیر اقتصاد هند در ادامه گفت مقررات به اندازه قبل سخت‌گیرانه نخواهد بود و برخلاف پیام‌های مختلفی که از سراسر جهان به گوش می‌رسد، نگاه مقامات به داخل است و موضعی متعادل در این زمینه دارند. او افزود:

    جهان همگام با فناوری به‌سرعت در حال حرکت است. ما نمی‌توانیم وانمود کنیم که چنین چیزی را نمی‌خواهیم. من فقط می‌توانم این سرنخ را به شما بدهم: ما ذهن خود را نمی‌بندیم، قطعاً به‌دنبال راه‌هایی هستیم که در آن ممکن است آزمایش‌هایی در دنیای دیجیتال، ارزهای دیجیتال و مانند آن انجام شود.

    بدون تردید اظهارات سیتارامان موجب آسودگی کسب‌و‌کارهای فعال در حوزه ارز دیجیتال، کاربران و سرمایه‌گذاران این ارزها در دومین کشور پرجمعیت جهان است. اوایل ماه جاری گزارشی از بلومبرگ به نقل از یکی از مقامات ارشد وزارت اقتصاد هند نوشت که این کشور تمام ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کند.

    این ممنوعیت با انتقادات گسترده‌ای در جامعه ارز دیجیتال همراه شد و برخی آنرا به تلاش برای ممنوعیت اینترنت تشبیه کردند. برخی شرکت‌ها این گزارش‌ها را سخنانی پوچ دانسته و با شتاب به توسعه در این فضا ادامه دادند.

    ارزهای دیجیتال در هند ممنوع نمی‌شوند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • پیشنهاد هیئت دولت هند برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال
    • دولت هند به دنبال ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال
    • بانک مرکزی هند مشارکت در پیش‌نویس لایحه‌ ممنوعیت ارزهای دیجیتال را تکذیب کرد
    • هند ممنوعیت ارزهای دیجیتال برای بانک‌ها را برداشت
    • یکی از صرافی‌های بزرگ هند، چارچوب نظارتی جدیدی برای جلوگیری از ممنوعیت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198450

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم