• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک توسعه تعاون مد نظر است

  • کد خبر : 249912
  • 23 شهریور 1400 - 3:21
ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک توسعه تعاون مد نظر است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی استان سمنان، ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک را حائز اهمیت برشمرد.

  • پول بانک: مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی استان سمنان، ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک را حائز اهمیت برشمرد.
    حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت‌های استان سمنان اظهار داشت: واحدهای تولیدی در دوران کنونی نقش اساسی و مهمی ایفا می کنند و حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی از اهداف اصلی بانک به شمار می رود.
    وی تسهیلات پرداختی استان سمنان از ابتدای سال تا کنون را ۲۴۳۵میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: طی سال گذشته نیز ۸۲۲۷ میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای مختلف اقتصادی استان سمنان پرداخت گردیده است.
    مهدیان با تبیین اهداف و راهبردهای بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صد در صد دولتی و توسعه ای و با هدفگذاری اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات بانک به تعاونی ها گفت: سهم 40 هزار میلیارد ریالی تسهیلات در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی به عنوان تکلیف بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شده است و در مرحله پنجم و ششم طرح همانند چهار مرحله ابتدایی، شعب با آمادگی کامل، بانک این تکلیف را به صورت کامل ادا خواهد کرد.
    مهدیان به آمادگی بانک برای کمک به اجرای طرح های ملی به دولت در بخشهای تولیدی و تعاونی اشاره نمود و گفت: بانک در اقدامات توسعه ای به تجارب ارزشمندی دست پیدا نموده است و ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان بسیار مهم است و چنانچه شرکتی با معرفی دستگاه اجرایی، در مسیر ایجاد اشتغال و تولید مورد حمایت بانک واقع گردد، بسیار مهم است که از سایر خدمات بانکی شعبه بانک توسعه تعاون نیز بهره مند شود تا بانک و مشتری در تعاملی دو سویه قرار گیرند.
    حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت‌های تولیدی استان سمنان ضمن یادآوری و تبریک مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: حمایت، تقویت و ارتقاء واحدهای تولیدی از اهداف این بانک میباشد.
    به گزارش روابط عمومی استان سمنان، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه فتاحی رئیس هیئت‌مدیره بانک به استان سمنان سفرکرده از واحدهای تولیدی فعال و واحدهای صنعتی استان سمنان بازدید نمود.
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت‌های پارس اشن، کلران و عقاب افشان، طب پلاستیک ،سیم و کابل مغان و سنگر کار با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون طی سالهای بعد از تاسیس تصریح نمود: بانک توسعه تعاون در سال های اخیر در راستای رسالت اساسنامه ای خویش حامی واحد های تولیدی در سطح کشور بوده و در زمینه تقویت سرعت چرخ تولید کشور همواره با تلاشی مضاعف آماده خدمات رسانی می باشد .
    مهدیان در بازدید شعب استان سمنان نیز بر تلاش جهت تحقق راهبردهای هفتگانه تاکید و اظهار داشت :عملکرد استان در شاخص های عملکردی مطلوب می باشد و با تلاش کلیه همکاران ، استان به لحاظ جذب منابع و وصول مطالبات در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.
    مدیر عامل بانک توسعه تعاون خطاب به همکاران بانک به ظرفیت های ارزشمند کشاورزی در شرق استان و صنعت در غرب استان اشاره نمود و گفت: تعاونی ها و شرکت های تولیدی و صنعتی معتبری در استان فعال هستند و عملکرد شعب سمنان در ارائه خدمات بانکی و اعتباری به این واحدها ارزنده بوده و لازم است تداوم یابد.
    وی به جلسه ویژه هیئت مدیره طی هفته جاری در خصوص اتخاذ تصمیمات در مورد بازدید های صورت پذیرفته اشاره کرد و گفت: درخواست های خط اعتباری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت عقاب افشان و درخواست سایر شرکتها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات خوبی برای حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی به اجرا در خواهد آمد.
    شایان ذکر است شرکت سیم و کابل دامغان 270 میلیارد ریال بابت طرح توسعه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت تولیدی شیمیایی کلران با دریافت تسهیلات 774 میلیارد ریال، عقاب افشان 516 میلیارد ریال، شرکت طب پلاستیک 1077 میلیارد ریال، شرکت پارس اشن 160 میلیارد ریال از مشتریان بانک توسعه تعاون و دریافت کنندگان تسهیلات جهت فعالیت تولیدی می باشند. ضمناً بیش از 1200 میلیارد ریال اعتبار اسنادی طی پنج ماه ابتایی سال جاری به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.
    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=249912

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم