• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اختراعات جدید سامسونگ؛ در نزدیکی عرضه

  • کد خبر : 1124
  • 10 خرداد 1396 - 23:38
اختراعات جدید سامسونگ؛ در نزدیکی عرضه

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولید کننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی. سامسونگ به‌تازگی دو اختراع جدید در اداره‌ی ثبت اختراعات و علامت‌های […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولید کننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

    سامسونگ به‌تازگی دو اختراع جدید در اداره‌ی ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری ایالات‌ متحده (USPTO) به ثبت رسانده است که یکی از  آن‌ها مربوط به نوعی ساعت هوشمند و دیگری مربوط به یک نوع تبلت است. قبلاً شاهد آن بوده‌ایم که سامسونگ درزمینه‌ی صفحات انعطاف‌پذیر و تاشو، اختراعاتی به ثبت رسانده باشد ولی اکنون، به نظر می‌رسد این شرکت قصد انجام کاری متفاوت دارد.

    ابتدا به معرفی ایده‌ی جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌پردازیم. طبق اطلاعاتی که در اسناد ثبت‌شده موجود است، این اختراع یک دستگاه پوشیدنی با صفحه‌ای دایره‌ای شکل است که در مرکز آن، یک دوربین جای دارد. البته نه یک دوربین ساده بلکه طبق طراحی‌های اولیه، این‌گونه به نظر می‌رسد که این دوربین دارای قابلیت زوم اپتیکال است؛ چیزی که در دوربین‌های دیجیتال شاهد آن هستیم. نوآوری‌ها در این دستگاه به همین‌جا ختم نمی‌شود. عکس‌ها این‌گونه نشان می‌دهند که بند این ساعت هوشمند درواقع یک صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است که از طریق آن می‌توان میانبر برنامه‌های پرکاربردی همچون پیام‌رسان‌ها،‌ گالری، تنظیمات و بسیاری برنامه‌های دیگر را روی آن قرارداد و به‌سادگی اجرا کرد.

    اختراعات جدید و متفاوت سامسونگ در راهند +عکس

    سامسونگ پتنت دیگری نیز به ثبت رسانده است که درواقع یک دستگاه سه‌کاره است و این‌طور به نظر می‌آید که می‌تواند به‌صورت یک ساعت هوشمند به دست‌ بسته شود، با کمی خم کردن دستگاه روی صورت مانند یک گوشی هوشمند به کار رود یا از آن به‌عنوان تبلت استفاده شود.

    اختراعات جدید و متفاوت سامسونگ در راهند +عکس

    اختراع دیگر سامسونگ، تبلتی با صفحه‌ای انعطاف‌پذیر و تاشو است. آن‌طور که از تصاویر ثبت‌شده نمایان است، صفحه‌ی نمایش این تبلت از یک سمت تا شونده و در سمت دیگر ثابت است، به این صورت که می‌توان از یک سمت دستگاه را به سمت بیرون کشید و صفحه را به‌اندازه‌ی یک تبلت افزایش داد یا به سمت داخل برد و به اندازه‌ی یک گوشی کاهش داد. علاوه بر این، تصویر حاکی از آن است که دکمه‌ی هوم و دکمه‌های لمسی اطراف آن نیز در این دستگاه وجود خواهند داشت.

    اختراعات جدید و متفاوت سامسونگ در راهند +عکس

    درنهایت اگر از دیدن این پتنت‌های خارق‌العاده شگفت‌زده شده‌اید و خود را آماده‌ی خرید نسل جدید تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند سامسونگ با این قابلیت‌ها کرده‌اید، متذکر می‌شویم که نباید انتظار داشته باشید لزوماً در نسل بعدی گجت‌های سامسونگ شاهد این فناوری‌ها باشید؛ بلکه ممکن است با فاصله‌ی زمانی طولانی و بعد از تجاری‌سازی و کاهش هزینه‌های تولید، کاربرد آن‌ها را در واقعیت ببینیم و البته شاید هم اصلاً تجاری نشوند و هیچ‌گاه فرصت ورود به بازار نیابند. زیرا اختراع‌هایی که از سوی شرکت‌های بزرگ ثبت می‌شوند؛ در بسیاری از موارد فقط به‌منظور حفظ حقوق پدیدآورنده‌ی آن هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1124

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم