• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

اثرات افزایش قیمت ارز به بازار

  • کد خبر : 938
  • 28 اردیبهشت 1396 - 19:37
اثرات افزایش قیمت ارز به بازار

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،در روز های اخیر بسیاری از صرافی ها در واکنش به تقاضای ارز میگویند :فعلا فروش نداریم؛درواقع این تصمیم به صورت همه جانبه از سمت صرافان اتخاذ شده است و تقریبا بیشتر صرافان ارز نمیفروشند. در این باره یکی از صرافان به فارس، گفت: سه روز است که وضعیت اینگونه […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،در روز های اخیر بسیاری از صرافی ها در واکنش به تقاضای ارز میگویند :فعلا فروش نداریم؛درواقع این تصمیم به صورت همه جانبه از سمت صرافان اتخاذ شده است و تقریبا بیشتر صرافان ارز نمیفروشند.

    در این باره یکی از صرافان به فارس، گفت: سه روز است که وضعیت اینگونه است. بانک مرکزی اعلام فروش نکرده و صرافی‌ها هم منتظر اعلام فروش هستند.

    وی افزود: طبق روالی که بانک مرکزی برای مدیریت بازار اعمال می‌کند، ارز از طریق صرافی‌های بانک‌ها به صرافی‌های مجوزدار تزریق می‌شود اما اگر صرافی‌های بانک‌ها دست نگه داشته‌ و عرضه را متوقف کنند، صرافی‌ها نمی‌توانند ارز بفروشند.

    این صراف تصریح کرد: البته نمی‌توانیم بگوییم کاملا متوقف است، اما مانند روال قبل نیست و عرضه ارز به شدت محدود شده است.

    وی با بیان اینکه هم‌اکنون قیمت‌ها در بازار ارز دچار نوسان شده است، گفت: در حالی که قیمت‌ها حدود 3760 تومان است، در صرافی‌ها از ارز بالای 3790 تومان صحبت می‌شود.

    این صراف ادامه داد: تا صرافی‌های بانک‌ها ارز نفروشند، صرافی‌ها هم ارز نمی‌فروشند.

    در ماه‌ها و هفته‌های اخیر اتفاق خاصی در جریان ورودی و خروجی ارز رخ نداده و بهای نفت هم تغییر چندانی نداشته است. اینکه بانک مرکزی به چه دلیلی عرضه ارز را به شدت محدود کرده است، سوالی است که باید مسئولان این بانک، پاسخ آن را بدهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=938

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم