• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آیفون8 ؛ شروع تولید

  • کد خبر : 1249
  • 22 خرداد 1396 - 15:49
آیفون8 ؛ شروع تولید

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT&T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT&T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.جدید ترین مدل این گوشی ؛ آیفون 8 است که تولید آن شرو ع شده است.

    شایعه شده که این گوشی صفحه نمایش OLED دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم یا در پشت گوشی قرار گرفته یا به زیر صفحه نمایش رفته است.

    براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده تامین کننده‌های قطعات گوشی‌های جدید اپل کار ساخت این محصولات را شروع کرده‌اند و وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند. گفته شده آیفون ۷s از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، آیفون ۷s پلاس با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و آیفون ۸ هم صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی خواهد داشت.

    شرکت سامسونگ وظیفه ساخت صفحه نمایش آیفون‌های جدید را دارد و گفته شده که ۸۰ میلیون پنل OLED برای این گوشی‌ها تولید می‌‌کند. براساس شایعه‌‌ها اپل قصد دارد در شش ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون گوشی بفروشد.

    البته در گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره شده که تولید آیفون ۸ هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد و به همین دلیل قیمت نهایی آن بالاتر می‌رود. گفته شده که آیفون جدید یک مدل با قیمت ۱۰۰۰ دلار هم دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1249

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم