• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آمار قاچاق در ایران

  • کد خبر : 1011
  • 31 اردیبهشت 1396 - 15:09
آمار قاچاق در ایران

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،دبیر کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی با اشاره بر وجود امار بالایی از قاچاق در ایران؛بیان داشت که ما وارداتی از مبادی رسمی کشور داریم و گمرک نیز عددی را اعلام کرده و اختلاف این دو عدد قاچاق را تشکیل می‌دهد. شهاب نادری دبیر کمیته تحقیق و تفحص مجلس […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،دبیر کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی با اشاره بر وجود امار بالایی از قاچاق در ایران؛بیان داشت که ما وارداتی از مبادی رسمی کشور داریم و گمرک نیز عددی را اعلام کرده و اختلاف این دو عدد قاچاق را تشکیل می‌دهد.
    شهاب نادری دبیر کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: در مجلس شورای اسلامی بر آن شدیم که تحقیق و تفحص کاملی از پدیده قاچاق کالا داشته باشیم زیرا در شرایط فعلی بسیاری از مسئولان بر روی قاچاق متمرکز شده اند.

    نماینده کمیسیون اقتصادی خانه ملت تأکید کرد: در تحقیقات خود تمامی مرزها را مورد بررسی و رصد دقیق  قرار خواهیم داد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آمارهای قاچاق چگونه به دست می آید، اذعان داشت: ما وارداتی از مبادی رسمی کشور داریم و گمرک نیز عددی را اعلام کرده و اختلاف این دو عدد قاچاق را تشکیل می‌دهد.

    نادری اذعان داشت : به صورت میدانی تحقیقات را شروع کرده ایم و قصد ما این است که به واقعیت ها برسیم.

    نماینده مردم در مجلس است شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که مناطق آزاد بیشتر از جاهای دیگر کشور ، زیر ذره بین کمیته تحقیق وتفحص مجلس شورای اسلامی قرار دارند، تأکید کرد: به نظر می‌رسد آمارهای اعلام شده در ۱۲ میلیاردی بودن قاچاق صحیح نباشد و آمار قاچاق بالای ۳۰ میلیارد دلار در سال است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1011

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم