• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

آذری جهرمی: سربرآوردن بلاک چین باعث منسوخ‌شدن فیلترینگ می‌شود

  • کد خبر : 212000
  • 08 فروردین 1400 - 8:15

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ایران، با اشاره به ظهور فناوری بلاک چین و اینترنت ماهواره‌ای، فیلترینگ را اقدامی منسوخ‌‌شده خواند.
به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از ایرنا، محمد جواد آذری ج..

  • محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ایران، با اشاره به ظهور فناوری بلاک چین و اینترنت ماهواره‌ای، فیلترینگ را اقدامی منسوخ‌‌شده خواند.

    به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی در اظهارات تازه خود گفت:

    ما برنامه داشتیم که تا پایان دولت تمام روستاهای کشور را به شبکه اینترنت متصل کنیم که همه‌گیری کرونا سرعت کار را بالا برد و لازم شد که مناطق محروم‌تر با نیاز ضروری‌تر به صورت پروژه ویژه تعریف شوند.

    وزیر ارتباطات و فناوری در توضیح تأمین و تقویت اینترنت مناطق روستایی برای فراهم شدن ادامه تحصیل مجازی دانش آموزان و دانشجویان روستایی گفت:

    اینکه مناطقی با دسترسی محدود باشد، بسیار کم است و الان ۹۸ درصد جمعیت کشور دسترسی به اینترنت دارند و تنها ۱۰ درصد از روستاها با جمعیت دو درصد کل کشور هنوز متصل نشده که برای این موارد هم کارگروه ویژه تشکیل دادیم.

    آذری جهرمی در رابطه با افزایش بهره‌وری دورکاری در دوران کرونا نیز گفت:

    برنامه ما یکی توسعه پهنای باند در کشور است که انجام شده و دوم هم حمایت از کسب‌وکارهایی است که خدمات مربوط به دورکاری ارائه می‌دهند. ما از طریق طرح نوآفرین حمایت از این کسب‌وکارها را انجام دادیم. اما مهم‌ترین برنامه ما و دولت حرکت در مسیر دولت الکترونیک است که ستاد کرونا هم آن را موردتأکید قرارداده است.

    او ادامه داد:

    همه دستگاه‌ها باید سه خدمت پرطرفدار و پرمراجعه خود را در بستر اپلیکیشن «دولت همراه» ببرند که رشد قابل توجهی هم داشته است.

    وزیر ارتباطات در رابطه با اینترنت ماهواره‌ای و احتمال فیلترینگ آن نیز گفت:

    توسعه تکنولوژی و سربرآوردن بلاک چین و اینترنت ماهواره‌ای و … باعث منسوخ شدن فیلترینگ خواهد شد. اصولاً باید فیلترینگ فراموش شود و اگر فناوری جدیدی در راه است، در فکر فیلترینگ آن نباشیم.

    او افزود:

    آن چه اصالت دارد رقابت برای به دست آوردن بازار است که باید اصول خدمت‌رسانی و کسب سهمی از این بازار را در برنامه قرار دهیم. باید به سمت رقابت آزادانه در این فضا برویم تا بتوانیم سهمی از بازار آینده در این حوزه داشته باشیم.

    The post آذری جهرمی: سربرآوردن بلاک چین باعث منسوخ‌شدن فیلترینگ می‌شود appeared first on ارزدیجیتال.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=212000

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم