• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

آخرین قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال/ بازار سرخ پوش شد

  • کد خبر : 264152
  • 01 آذر 1400 - 8:00
آخرین قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال/ بازار سرخ پوش شد

روند قیمت ها در بازار رمزارزهای کماکان ریزشی است و همزمان با ریزشی شدن قیمت بیت کوین روند قیمت سایر رمزارزها نیز ریزشی شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر عدد بیت کوین از ۵۷ هزار و ۷۵۰ دلار در روز گذشته در حال حاضر به ۵۷ هزار و ۵۴۹ دلار رسیده است که با […]

  • روند قیمت ها در بازار رمزارزهای کماکان ریزشی است و همزمان با ریزشی شدن قیمت بیت کوین روند قیمت سایر رمزارزها نیز ریزشی شده است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر عدد بیت کوین از ۵۷ هزار و ۷۵۰ دلار در روز گذشته در حال حاضر به ۵۷ هزار و ۵۴۹ دلار رسیده است که با کاهش قیمت مواجه شده است و در این بین روند قیمت اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهشی بوده است به طوری که هر عدد اتریوم از ۴ هزار و ۲۱۲ دلار در روز گذشته در حال حاضر به ۴ هزار و ۱۸۹ دلار رسیده است.

    لایت کوین نیز از ریزش قیمت ها در این مدت در امان نبوده است به طوری که هر عدد از این ارز دیجیتال از ۲۱۶ دلار در روز گذشته در حال حاضر به ۲۱۵ دلار رسیده است و بیت کوین کش نیز از ۵۶۵ دلار در روز گذشته در حال حاضر به ۵۶۴ دلار رسیده است که روند این ارز دیجیتال نیز ریزشی بوده است.

    طبق آخرین براوردهای صورت گرفته ارزش بازار بیت کوین از یک تریلیون دلار فراتر رفته است و ارزش بازار اتریوم نیز ۴۹۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

    قیمت روز ارزهای دیجیتال در جدول زیر آمده است:

    آخرین قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال/ بازار سرخ پوش شد

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264152

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم