• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

آخرین بیت‌کوین کی استخراج می‌شود؟

  • کد خبر : 254060
  • 18 مهر 1400 - 8:22
آخرین بیت‌کوین کی استخراج می‌شود؟

مهر نوشت: انتظار می‌‎رود آخرین بیت کوین در سال ۲۱۴۰ استخراج شود. به گزارش راشاتودی، تنها حدود ۱۰ درصد از کل ۲۱ میلیون بیت کوین قابل استخراج در جهان کماکان باقی مانده و حالا این سوال بیش از هر زمان دیگری ذهن فعالان بازار را مشغول کرده است که پس از پایان استخراج تمام بیت […]

  • مهر نوشت: انتظار می‌‎رود آخرین بیت کوین در سال ۲۱۴۰ استخراج شود.

    به گزارش راشاتودی، تنها حدود ۱۰ درصد از کل ۲۱ میلیون بیت کوین قابل استخراج در جهان کماکان باقی مانده و حالا این سوال بیش از هر زمان دیگری ذهن فعالان بازار را مشغول کرده است که پس از پایان استخراج تمام بیت کوین های جهان، چه سرنوشتی در انتظار این رمزارز و سایر رمزارزها خواهد بود. برخلاف پول های فعلی که توسط بانک های مرکزی چاپ می شوند، خالق بیت کوین- ساتوشی ناکاموتو- تصمیم گرفته است استخراج این رمزارز را به ۲۱ میلیون واحد محدود کند و تاکنون ۱۸.۷ میلیون واحد بیت کوین استخراج شده است.

    با توجه به افزایش ضریب استخراج بیت کوین همزمان با محدود شدن تعداد موجود، انتظار می رود آخرین بیت کوین جهان در سال ۲۱۴۰ استخراج شود اما هنوز مشخص نیست که تا آن سال بیت کوین کماکان قابل استفاده باشد یا خیر. تحلیلگران زیادی معتقدند اکوسیستم بیت کوین باید تغییر کند تا این ارز بتواند به حیات خود ادامه دهد. به عقیده گروهی از تحلیلگران، این امکان دور از ذهن نیست که استخراج کنندگان بزرگ بیت کوین با هم برای کسب سود بیشتر یک کارتل مخفی تشکیل دهند تا قیمت ها را تحت کنترل خود داشته باشند.

    آخرین بیت‌کوین کی استخراج می‌شود؟

    با توجه به ارزش بالای بیت کوین و احتمال افزایش بیشتر آن، گروهی از فعالان بازار معتقدند که بیت کوین به تدریج به یک وسیله حفظ ارزش تبدیل خواهد شد و بیشتر تراکنش های آن در آینده در اختیار موسسات بزرگ خواهد بود. تغییر پروتکل استخراج بیت کوین به دلیل نیاز به موافقت اکثریت و همچنین مخالفت احتمالی دارندگان با افزایش میزان بیت کوین های قابل استخراج، محقق نخواهد شد چرا که افزایش عرضه بیت کوین به ضرر دارندگان بزرگ خواهد بود.

    کاهش تعداد بیتکوین های قابل استخراج رشد قیمت بیت کوین در ماه های اخیر، سرمایه گذاران زیادی را به بازار جذب کرده اما نداشتن یک پشتوانه و یا تاییدیه رسمی توسط بانک های مرکزی، کماکان بزرگ ترین ریسک قیمتی این رمزارز و سایر ارزهای دیجیتالی باقی مانده است.

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=254060

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم