• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4
مهندس محمودی در مراسم بهره‌ برداری از پروژه‌های شاخص شرکت توزیع برق تهران بزرگ بیان کرد:

آب و برق دارای فراز و نشیب‌های زیادی است/ در تهران بزرگ نیازمند این هستیم که انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را توسعه دهیم

  • کد خبر : 4970
  • 19 بهمن 1396 - 13:47
آب و برق دارای فراز و نشیب‌های زیادی است/ در تهران بزرگ نیازمند این هستیم که انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را توسعه دهیم

قائم ‌مقام وزیر نیرو گفت: علیرغم اینکه منابع طبیعی زیادی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور وجود دارد، اما میزان سرمایه ‌گذاری در این حوزه بسیار پایین است.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، مراسم بهره‌ برداری از پروژه‌های شاخص شرکت توزیع برق تهران بزرگ، چهارشنبه 18 بهمن ماه 96، با حضور مهندس ستار محمودی قائم ‌مقام وزیر نیرو، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، مدیران عرصه صنعت برق و جمعی از اصحاب رسانه، در محل ساختمان شرکت توزیع برق تهران برگزار گردید.

     

    مهندس ستار محمودی، قائم ‌مقام وزیر نیرو

    مهندس ستار محمودی، قائم ‌مقام وزیر نیرو، در این مراسم اظهار داشت: آب و برق کشور نیازمند افرادی، متعهد، دلسوز و عاشق است.

    وی ادامه داد: آب و برق دارای فراز و نشیب‌های زیادی است؛ پس این عرصه نیازمند افراد عاشق به کار است.

    قائم ‌مقام وزیر نیرو بیان داشت: در استان تهران نیازمند این هستیم که انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را توسعه دهیم؛ چرا که با توسعه این انرژی‌ها، شیوه خدمات‌رسانی و پدافند غیرعامل به خوبی رعایت خواهد شد.

     

    مهندس محمودی، با اشاره به وضع فعلی انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور اظهار داشت: علیرغم اینکه منابع طبیعی زیادی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور وجود دارد، اما میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار پایین است که به اعتقاد من عمده‌ترین دلیل این مساله به پایین بودن نرخ انرژی بر می گردد.

    وی با بیان اینکه قیمت تمام شده انرژی‌های تجدیدپذیر بسیار گران ‌تر از انرژی‌های فسیلی است، بیان کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان و تامین‌ کنندگان برق در تجدیدپذیرها باید خودشان سرمایه کافی را تامین کنند، در صورت نبود تضمین بازگشت سرمایه، این کار برای آنها مقرون به صرفه نیست و برای این مساله استقبال زیادی نشان نمی‌دهند؛ با این وجود وزارت نیرو برنامه ‌ریزی‌های مناسبی را به کار گرفته است.

     

     

    قائم مقام وزیر نیرو، درباره مدیریت مصرف برق در زمان پیک توسط سازمان‌های دولتی گفت: مقرر شده که یک مسئول در ادارات پرمصرف از سوی وزارت نیرو تعیین و با نظارت از تلفات مصرف آب و برق جلوگیری کند.

     

    محمدحسین مقیمی، استاندار تهران

    محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، در این مراسم گفت: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ علاوه بر خدمت رسانی به بیش از ۸ میلیون مشترک، انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی سطح استان را فراهم می کند.

     

    مقیمی، صنعت آب و برق را از عوامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور دانست و اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب عمده کارهای تخصصی و مدیریتی صنعت آب و برق کشور در دست نیروهای خارجی بود، اما امروز عمده کار با استفاده از نیروی انسانی توانمند ایرانی انجام می شود.

    خبرنگار: احسان محمدی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4970

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم