• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
1

‌سهم سامسونگ از بازار تلویزیون‌های بزرگ بیش از مجموع سهم دو برند بعدی است

  • کد خبر : 5738
  • 05 اسفند 1396 - 1:22
‌سهم سامسونگ از بازار تلویزیون‌های بزرگ بیش از مجموع سهم دو برند بعدی است

پول بانک: شرکت سامسونگ اخیرا با دعوت از اهالی رسانه، درباره چشم‌انداز تلویزیون‌های جدید خود در بازارهای جهانی و جهت‌گیری‌های تجاری این شرکت در آینده اطلاع‌رسانی کرد.  از جمله موضوعاتی که دراین جلسه مطرح شد افزایش سریع تقاضا برای تلویزیون‌هایی با صفحه‌ نمایش‌های بزرگ و کیفیت اولترا اچ‌دی (UHD) و همینطور دستگاه‌هایی بود که استفاده […]

  • پول بانک: شرکت سامسونگ اخیرا با دعوت از اهالی رسانه، درباره چشم‌انداز تلویزیون‌های جدید خود در بازارهای جهانی و جهت‌گیری‌های تجاری این شرکت در آینده اطلاع‌رسانی کرد.  از جمله موضوعاتی که دراین جلسه مطرح شد افزایش سریع تقاضا برای تلویزیون‌هایی با صفحه‌ نمایش‌های بزرگ و کیفیت اولترا اچ‌دی (UHD) و همینطور دستگاه‌هایی بود که استفاده از آنها ساده‌تر از همیشه باشد.

    تقاضا برای تلویزیون‌های بزرگ با کیفیت UHD

    تحقیق شرکت‌های GfK و NPD نشان داد درآمد بازارهای جهانی از تلویزیون‌های بزرگتر از ۵۵ اینچ در فاصله ماه‌های ژانویه و آگوست ۲۰۱۷، بیش از ۴۰ درصد کل درآمد این بازار را تشکیل می‌دهد. از کل فروش تلویزیون در آمریکای شمالی، ۶۰ درصد آن به تلویزیون‌های بزرگتر از ۵۵ اینچ و ۳۰ درصد هم به تلویزیون‌های بزرگتر از ۶۰ اینچ تعلق داشت.

    در زمینه رزولوشن تصویر تلویزیون هم شاهد حرکت بازار از تصویر FHD به سمت کیفیت UHD تصویر هستیم. بر اساس همان مطالعه در ماه‌های ژانویه تا آگوست ۵۰ درصد از کل درآمد بازار جهانی تلویزیون به تلویزیون‌هایی با کیفیت UHD مربوط است. این نسبت برای بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

    استقبال از تلویزیون‌های با کاربرد ساده

    در عین حال استقبال مصرف‌کنندگان از تلویزیون‌هایی با کاربرد ساده‌تر هم رو به افزایش است. شرکت سامسونگ اخیرا تحقیقاتی را در بازار تلویزیون آمریکا و آلمان انجام داده و در هر بازار از بیش از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده نظرخواهی کرده است که به دنبال خرید یک تلویزیون جدید بوده‌اند. نتایج نشان می‌دهد که به ترتیب ۲۳ درصد و ۱۵ درصد از پاسخ‌دهندگان در بازارهای آمریکا و آلمان، اولین نکته منفی موردنظر خود را پیچیدگی سیم‌کشی‌های تلویزیون اعلام کردند. شرکت کنندگان در این تحقیق همچنین به سختی اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون، تایپ روی صفحه آن و یا مرور صفحات در تلویزیون‌های هوشمند اشاره می‌کردند.

    معرفی محصولاتی متناسب با روندهای جهانی

    سامسونگ نیز متناسب با همین روندها همچنان به تقویت جایگاه خود به عنوان رهبر بازار جهانی تلویزیون ادامه می‌دهد. تحقیقات شرکت‌های GfK و NPD نشان داد بین ماه‌های ژانویه تا آگوست ۲۰۱۷، شرکت سامسونگ بازیگر اول این بازار بوده و ۳۴ درصد کل درآمد بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داد. این درآمد حتی از مجموع درآمد رتبه‌های دوم و سوم این بازار هم بیشتر است. سامسونگ همچنین توانست ۴۲ درصد فروش تلویزیون‌های بزرگ، یعنی ۶۰ اینچ و بزرگتر و همینطور ۳۸ درصد بازار تلویزیون‌های UHD را به خود اختصاص دهد. بر اساس قیمت تلویزیون‌، باز هم شرکت سامسونگ با در اختیار داشتن ۴۴ درصد بازار تلویزیون‌های بیش از ۱۵۰۰ دلار و ۳۷ درصد بازار تلویزیون‌های بالای ۲۵۰۰ دلار، پیشتاز این عرصه است.

    شرکت سامسونگ راهبرد خود در این عرصه با هدف عرضه بیشترین گزینه‌های ممکن از تلویزیون‌های بزرگ مثل تلویزیون‌های QLED و پرمیوم UHD در اندازه‌های ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۸۸ اینچ طراحی کرده که تمامی این تلویزیون‌ها گزینه‌های منحنی و تخت را هم خواهند داشت. تجهیزات جانبی تلویزیون‌های سامسونگ هم بازخورد خوبی از سوی مصرف‌کنندگان داشت که از جمله آنها می‌توان به راه‌حل ما برای رهایی از بهم‌ریختگی و شلوغی کابل‌های متصل به تلویزیون، اتصال نامریی، شناسایی خودکار و تک‌کنترل برای دسترسی به انواع کارکردهای تلویزیون اشاره کرد.

    معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «با توجه به افزایش قابل توجه فروش تلویزیون‌های QLED در نیمه دوم امسال، هیچ شکی وجود ندارد که موقعیت سامسونگ به عنوان بازیگر اصلی بازار تلویزیون‌های پرمیوم، همچنان رو به رشد است».

    او افزود «سامسونگ همچنان به رهبری روندهای اصلی بازار جهانی تلویزیون متناسب با راهبرد تجاری خود ادامه خواهد داد تا بتواند نیازهای تمامی کاربران جهان را برآورده کند که با سرعتی زیاد در حال تغییر است».

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=5738

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم