• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی؛در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم

  • کد خبر : 127373
  • 12 مرداد 1399 - 10:57
۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی؛در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم

۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی؛در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین ­زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را “بانکداری اجتماعی” و یا “ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه­ های مشتریان” نامید.
وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه­ی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون­ های کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله­ ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان­ ها، ادارات و شرکت ها) وصنفی (اصناف، بازاری­ها) است.
حسین ­زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است؛ افزود: سال ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض­الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی ­داریم.
وی با تاکی..

  • ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی؛در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم

    مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در ۱۴۰۰ خبر داد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین ­زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را "بانکداری اجتماعی" و یا "ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه­ های مشتریان" نامید.

    وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه­ی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون­ های کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله­ ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان­ ها، ادارات و شرکت ها) وصنفی (اصناف، بازاری­ها) است.

    حسین ­زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است؛ افزود: سال ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض­الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی ­داریم.

    وی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰بانک قرض­ الحسنه رسالت هیچ شعبه­ای نخواهد داشت؛ اظهارداشت: در سال ۹۳این بانک با حدود ۳۰۰شعبه فعالیت داشته که امروز به ۶۰ شعبه رسیده و در حال حاضر از این تعداد ۳۰ شعبه به عنوان ایستگاه مشاوره فعالیت می ­کنند.

    حسین ­زاده قرض ­الحسنه؛ خرد و اجتماعی همچنین شرعی؛ آسان و ارزان بودن خدمات را از مهمترین اهداف بانک قرض­ الحسنه رسالت برشمرد و افزود: ما به عنوان نخستین و تنها بانک خصوصی قرض­ الحسنه کشور احساس مسئولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرض­ الحسنه برای کل جامعه افرایش یابد.

    مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت با تاکید برمحاسن بانکداری غیرحضوری اظهارداشت: مزایای بهره گیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است.

    وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت تعریف شده است. به گونه ­ای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت می ­توانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=127373

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم