• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

یک تولیدکننده لوازم خانگی: صنعت نیازمند نقدینگی است، وزارت صنعت برنامه روشنی اعلام کند

  • کد خبر : 95748
  • 11 فروردین 1399 - 12:32

یک تولیدکننده لوازم خانگی با اعلام اینکه در سال جهش تولید نیازمند یک سیاست روشن برای کمک به بخش تولید کشور هستیم، گفت: سال گذشته اصلا هماهنگی میان دستگاه ها نبود و همین امر کمک به بخش تولید را با سنگ اندازی های مختلفی روبه رو ساخت. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شیوع بیماری کرونا در کشور عاملی شده بازار شب عید بسیاری از تولیدکنندگان متوقف و آنها با ضرر بسیاری روبه رو شوند. البته در این شرایط دولت مدام از بررسی طرح هایی برای کمک به تولیدکنندگان کشور صحبت می کند اما هنوز تولید شاهد سیاست روشنی نیست و همین امر باعث شده تا اکثر واحدهای تولیدی نگران فعالیت خود را سال جدید باشند.
به اعتقاد تولیدکنندگان، گردش فروش آنها متوقف شده و برای نفسی دوباره نیازمند بازار و نقدینگی هستند در غیر این صورت امسال شاهد تعطیلی تعداد زیادی از واحدها و افزایش حجم بیکاری خواهیم بود.
محمد کامرانی یک تولیدکننده در بخش لوازم خانگی با اعلام اینکه این روزها شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذاریم، به خبرنگار تسنیم می گوید: دلمان به فروش دو ماه پیش خوش بود که متأسفانه فرصت یک‌ماهه برای نقد کرد..

  • یک تولیدکننده لوازم خانگی با اعلام اینکه در سال جهش تولید نیازمند یک سیاست روشن برای کمک به بخش تولید کشور هستیم، گفت: سال گذشته اصلا هماهنگی میان دستگاه ها نبود و همین امر کمک به بخش تولید را با سنگ اندازی های مختلفی روبه رو ساخت.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شیوع بیماری کرونا در کشور عاملی شده بازار شب عید بسیاری از تولیدکنندگان متوقف و آنها با ضرر بسیاری روبه رو شوند. البته در این شرایط دولت مدام از بررسی طرح هایی برای کمک به تولیدکنندگان کشور صحبت می کند اما هنوز تولید شاهد سیاست روشنی نیست و همین امر باعث شده تا اکثر واحدهای تولیدی نگران فعالیت خود را سال جدید باشند.

    به اعتقاد تولیدکنندگان، گردش فروش آنها متوقف شده و برای نفسی دوباره نیازمند بازار و نقدینگی هستند در غیر این صورت امسال شاهد تعطیلی تعداد زیادی از واحدها و افزایش حجم بیکاری خواهیم بود.

    محمد کامرانی یک تولیدکننده در بخش لوازم خانگی با اعلام اینکه این روزها شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذاریم، به خبرنگار تسنیم می گوید: دلمان به فروش دو ماه پیش خوش بود که متأسفانه فرصت یک‌ماهه برای نقد کردن چک‌های فعلی، ما را در نقد کردن چک ها با مشکل روبه رو ساخته است.

    وی با بیان اینکه هیچ بازاری از بهمن ماه سال گذشته برای فروش محصولات خود نداشته ایم، افزود: در سال جهش تولید نیازمند یک سیاست روشن برای کمک به بخش تولید کشور هستیم. سال گذشته اصلا هماهنگی میان دستگاه ها نبود و همین امر کمک به بخش تولید را با سنگ اندازی های مختلفی روبه رو ساخت.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=95748

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم