• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

کشف داروی کرونا واقعی نیست

  • کد خبر : 98055
  • 14 اسفند 1398 - 13:19
کشف داروی کرونا واقعی نیست

در روز های اخیر اخباری بسیاری در مورد کشف داروی کرونا منتشر شده است ، اما متاسفانه براساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جموری و وزارت بهداشت کشف و تولید داروی درمان بیماری کرونا تکذیب شد. به گزارش پول بانک ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد با توجه به افزایش بیماران […]

  • در روز های اخیر اخباری بسیاری در مورد کشف داروی کرونا منتشر شده است ، اما متاسفانه براساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جموری و وزارت بهداشت کشف و تولید داروی درمان بیماری کرونا تکذیب شد.

    به گزارش پول بانک ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد با توجه به افزایش بیماران در ایران به ویروس کرونا بسیاری از شیادان و سود طلبان به دنبال اخاذی از مردم در فروش دارو های ساخته دست به مردم برای درمان کرونا هستند .از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشف هرگونه داروی واقعی برای درمان کرونا را تکذیب کرد.

    در صورت کشف هر گونه دارویی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد شد از این رو مردم شریف ایران لطفا هر گونه تبلیغات شیادان که به تبلیغ دارو های درمان ویروس کرونا می پردازند، جدی نگیرند و افراد متخلف را به مراجع ذی صلاح خبر رسانی کنند.

    در صورت هرگونه پیشرفتی در مورد درمان ویروس منحوس کرونا در رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=98055

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم