• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چهره‌های ماندگار ITE 2018 برگزیده شدند

  • کد خبر : 14171
  • 04 آبان 1397 - 17:12
چهره‌های ماندگار ITE 2018 برگزیده شدند

پول بانک:هیات‌ داوران جشنواره‌ چهره‌های ماندگار، افراد مورد نظر خود را از میان پیشکسوتان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی برگزیدند. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، روز گذشته اول آبان، اعضای هیات داوران این جشنواره در جلسه‌ای که در مرکز فابا تشکیل شد چهار نفر را به عنوان چهره‌های ماندگار انتخاب کردند. داوران […]

  • پول بانک:هیات‌ داوران جشنواره‌ چهره‌های ماندگار، افراد مورد نظر خود را از میان پیشکسوتان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی برگزیدند.

    به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، روز گذشته اول آبان، اعضای هیات داوران این جشنواره در جلسه‌ای که در مرکز فابا تشکیل شد چهار نفر را به عنوان چهره‌های ماندگار انتخاب کردند. داوران این جشنواره پس از چهار ساعت بحث فشرده، از میان ده‌ها نامزد پیشنهادی، دو پیشکسوت بانکی، یک شخصیت فعال در صنعت پرداخت و یکی از افراد موثر در حوزه فناوری‌های مالی را برگزیدند.
    شاخص‌های گزینش چهر‌ه‌های ماندگار عبارت بودند از سابقه خدمت طولانی در نظام بانکی و پرداخت، تجربه در سطح شغلی مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره، تسلط بر کسب و کار بانکی و پرداخت و ارائه خدمت برجسته در حوزه فناوری‌های مالی.
    با توجه به رویکرد کسب و کاری نمایشگاه تراکنش ایران، به ویژه شاخص چهارم اهمیت زیادی در انتخاب چهره‌های نهایی داشته و هیات داوران افرادی را به این عنوان برگزیده است که دستاوردهای موثری را در حوزه فناوری‌های مالی از خود به یادگار گذاشته‌اند.
    از برگزیدگان جشنواره‌ چهره‌های ماندگار در مراسم افتتاحیه ITE 2018 تقدیر می‌شود. اسامی این پیشکوستان تا آن روز محرمانه می‌ماند و در صورتی که در روزهای آینده به اسامی برخی افراد اشاره شود تنها گمانه‌زنی خواهد بود.
    رونمایی از تمبر یادگاری چهره‌های برگزیده با حضور مقامات کشوری و برگزاری نشست خبری از جمله اقداماتی است که در این حوزه در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران انجام می‌شود.
    این رویداد، به همت مرکز فابا، 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=14171

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم