• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 128237
  • 15 مرداد 1399 - 7:44
پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون یازدهمین سالگرد تأسیس بانک را به مدیران بخش اقتصاد تعاونی کشور، تعاونگران فعال عرصه کار و تلاش، ذی‌نفعان و مشتریان این بانک تبریک گفت.
به گزارش ایبِنا، به نقل از روابط عموی بانک توسعه تعاون، در پیام حجت‌اله مهدیان آمده است: یازدهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون را حضور مدیران بخش اقتصاد تعاونی کشور، تعاونگران فعال عرصه کار و تلاش، ذی‌نفعان بانک و مشتریان که بدون پشتیبانی آنان هر نهاد و سازمانی فلسفه وجودی خود را از دست خواهد داد و البته کارکنان ساعی وخدوم این تنها بانک تخصصی بخش تعاونی در اقصا نقاط کشور صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
اجازه بدهید قبل از هر چیز عرض نمایم که بدون پشتیبانی همه مسئولین و دلسوزان بخش تعاون و همت و تلاش مجدانه کارکنان بانک در تمامی رسته‌های صف و ستادی طی این سال‌ها و پیش از آن از سال ۱۳۶۸ در قالب صندوق تعاون کشور، امروز شاهد وجود چنین سازمانی ارزشمند و اثرگذار در عرصه صنعت بانکداری کشور نبودیم؛ بزرگوارانی که بسیاری از آنان امروز به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند. جای آن دارد که به..

  • پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون یازدهمین سالگرد تأسیس بانک را به مدیران بخش اقتصاد تعاونی کشور، تعاونگران فعال عرصه کار و تلاش، ذی‌نفعان و مشتریان این بانک تبریک گفت.

    به گزارش ایبِنا، به نقل از روابط عموی بانک توسعه تعاون، در پیام حجت‌اله مهدیان آمده است: یازدهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون را حضور مدیران بخش اقتصاد تعاونی کشور، تعاونگران فعال عرصه کار و تلاش، ذی‌نفعان بانک و مشتریان که بدون پشتیبانی آنان هر نهاد و سازمانی فلسفه وجودی خود را از دست خواهد داد و البته کارکنان ساعی وخدوم این تنها بانک تخصصی بخش تعاونی در اقصا نقاط کشور صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

    اجازه بدهید قبل از هر چیز عرض نمایم که بدون پشتیبانی همه مسئولین و دلسوزان بخش تعاون و همت و تلاش مجدانه کارکنان بانک در تمامی رسته‌های صف و ستادی طی این سال‌ها و پیش از آن از سال ۱۳۶۸ در قالب صندوق تعاون کشور، امروز شاهد وجود چنین سازمانی ارزشمند و اثرگذار در عرصه صنعت بانکداری کشور نبودیم؛ بزرگوارانی که بسیاری از آنان امروز به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند. جای آن دارد که به پاسداشت این روز گرامی از همگی قدردانی شود.

    امروز، به جد و بدون هیچ تعصبی عرض می‌کنم این نهاد که وارد یازدهمین سال تأسیس خود می‌شود با عنایت به رزومه قابل قبولی که در پرتفوی خود ذخیره کرده است موردتوجه آگاهان شبکه بانکی و مسئولین عالی کشور می‌باشد و باافتخار در اجرای طرح‌های فراگیر و ملی اشتغالزائی نقشی فعال و عاملیت دارد. خداوند متعال را شاکرم که در برهه‌ای از زندگی حرفه‌ای تجربه چندین سال همکاری با خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون را به اینجانب اعطا کرده است.

    اما، همان‌طور که دوستان، عنایت دارید محور اصلی فعالیت این بانک تأمین و تجهیز منابع لازم برای توسعه و ترویج فعالیت‌های بخش تعاونی کشور است، بخشی که به دلیل اهمیت آن در ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه ثروت و به خدمت گرفتن تمامی نیروهای مستعد فعالیت و ازجمله دهک‌های کمتر بهره‌مند اجتماعی، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همشان دو بخش دولتی و خصوصی دیده‌شده است و از این منظر می‌توان بدون مبالغه گفت که نه‌تنها به لحاظ مادی، به لحاظ معنوی نیز از جایگاهی حائز اهمیت برخوردار می‌باشد.

    از طرفی، سوابق و روند فعالیت‌ها بر این نکته دلالت دارد که بانک توسعه تعاون به‌عنوان جوان‌ترین بانک دولتی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های تأسیس و به همت کارکنان پرتلاش خود به توفیقات بسیاری در عرصه‌های گوناگون نائل‌آمده است و افتخار خدمت به آحاد جامعه و ازجمله تعاونگران خلاق و ساعی را در بخش‌های مختلف اقتصادی در کارنامه دارد؛ همچنان که همکاری با سایر نهادها و سازمان‌ها به‌منظور مشارکت حداکثری در توسعه و آبادانی کشور در سرشت این نهاد است.

    و ازاین‌جهت است که امروز بدون تردید می‌توانیم مدعی شویم که نهاد مردمی بانک توسعه تعاون از جایگاهی همشان نام و برند خود در صنعت بانکداری ایران اسلامی برخوردار می‌باشد، نهادی که به‌عنوان تنها بانک توسعه‌ای- تخصصی بخش مردمی تعاونی کشور علاوه بر مسئولیت تأمین اعتبارات لازم فعالیت‌های اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و تعاونگران هم‌وطن در سراسر کشور و در تمامی بخش‌ها و زیر بخش‌های اقتصادی، با عنایت به فلسفه وجودی خود در هر شرایطی نسبت به ادای مسئولیت‌های اجتماعی که بر عهده دارد اهتمام داشته است: از کمک به امور خیریه نظیر کمک به شیرخوارگاه‌ها، مراکز نگهداری معلولین و خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیماری‌های صعب‌العلاج… تا کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و کمک به مدارس و دانش آموزان محروم و تا حمایت‌های فرهنگی از تیم‌های ملی و تا ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی و از ارائه تسهیلات ویژه دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تأسیس و یا توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، و ارائه تسهیلات ویژه بنگاه‌های خرد و کوچک گرفته تا ارائه تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار، کمک به ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه برای آنان تا مشارکت در تأمین اعتبارات طرح‌های اشتغالزا و فراگیر ملی نظیر طرح اشتغال روستایی؛ وظایفی که علیرغم ایجاد مسئولیت‌های مضاعف برای کارکنان محترم این نهاد مردمی، اعتباری ویژه نیز به جایگاه بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی کشور داده است.

    دوستان، امروز و در آستانه ورود به یازدهمین سال فعالیت، این جوان‌ترین بانک دولتی ایران اسلامی افتخار دارد که از کارنامه تابناکی در زمینه ارائه خدمات متنوع و همچنین فعالیت‌های مثمر ثمر برخوردار است. از انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد با سازمان‌ها و نهادهای فعال در عرصه‌های مختلف اقتصاد و جامعه به‌منظور جذب و تخصیص منابع ارزان‌قیمت برای توسعه فعالیت‌های تعاونی، ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی مطابق نیازهای جامعه مخاطب، توسعه بانکداری الکترونیکی و اکنون برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال در جهت ارتقای کمی و کیفی عملیات بانکی تا ارائه برنامه‌های آموزشی مستمر حضوری و مجازی ضمن خدمت در جهت ارتقای توانمندی‌های کارکنان به‌منظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی؛ اما به‌طورقطع برای رسیدن به ظرفیت مطلوب کارهای بیشمار دیگری وجود دارد و راهی طولانی در پیش داریم، چشم‌اندازی که با توجه به انباشت دانش و تجربه کارکنان خدوم و البته با همراهی و همکاری صادقانه‌ای که به لطف حق‌تعالی ذی‌نفعان این نهاد مصروف می‌دارند هرروز روشن‌تر خواهد شد. و در این راه، با خود عهد می‌بندیم، هرچند که دشوار باشد از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم تا انشالله از جایگاهی در شأن برند بانک توسعه تعاون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برخوردار باشیم.

    و در انتها خطاب به کارکنان ساعی و خدوم عرض می‌کنم که امروز بنده و در ابتدای سال یازدهم فعالیت بانک توسعه تعاون افتخار دارم که خدمت شما عزیزان همکار باشم و خدای جهانیان را شاکرم که علیرغم تمامی فراز و نشیب‌های زمانه و مشکلاتی که طی چند سال گذشته اغلب به دلیل تحریم‌های ناعادلانه بر اقتصاد ملی و نظام بانکداری کشور تحمیل شد، اکنون با ابتکار و تلاش بی‌وقفه شما عزیزان و گشایش‌هایی که باهمت مسئولین حاصل آمده است چشم به آینده دوخته‌ایم و مطابق برنامه‌های مصوب و امسال سال " جهش تولید" در چهارچوب راهبردهای هفت‌گانه بانک با تمرکز بر اشتغالزائی و تأمین مالی طرح‌های تولیدی در جهت تحقق اهداف سازمان گام برمی‌داریم. با آرزوی بهروزی و نیکبختی برای تمامی هم‌وطنان، عزت و سلامتی همه خادمین ایران اسلامی و ازجمله خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

    حجت‌الله مهدیان

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=128237

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم