• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 24142
  • 23 مرداد 1398 - 20:06
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

پول بانک: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

  • پول بانک: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

    متن این پیام بدین شرح است:

    عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ اَلْإِنْسانَ ما لَمْ یَعْلَمْ (سورۀ علق آیۀ 4 و 5 )
    « خداوندى که با قلم آموخت، به انسان تعلیم کرد آنچه را که نمى‌دانست »
    هفدهم مرداد ماه در تقویم کشور، فرصتی برای پاسداشت کسانی است که اگرچه خود با مشکلات و چالش های فراوان در عرصه های صنفی و حرفه ای مواجه هستند اما آگاهانه و ایثارگرانه دغدغه های خویش را به کناری نهاده تا راوی دردهای جامعه باشند و با نقد منصفانه، مهم ترین مسئولیت مسئولان یعنی پاسخگویی و شفافیت را در کشور نهادینه سازند.
    خبرنگاری ، تنها یک شغل نیست بلکه هنری آمیخته به عشق است و خبرنگار، امانت دار ودیعه ای است که خداوند سبحان در قرآن کریم به آن چنین سوگند یاد کرده است: « ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ » تا نشان آن باشد که هم قلم و هم آنچه که به واسطه قلم محقق مى‌شود از اعظم نعمت هاى الهی است که به انسان عطا شده است. سوگند خوردن خداوند به قلم و به آنچه به وسیله قلم خلق می شود جهت تفهیم ارزش و منزلت قلم بوده تا انسان ها به ارزش و قدرت نفوذ آن پی برده و قلم خود را به بهایی اندک نفروشند و در برابر نعمت های فراوانی که خداوند بر ایشان ارزانی داشته جهت رسیدن به قرب الهی تلاش کنند و به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآیند.
    اکنون قلم بهانه ای است برای یادداشت و پاسداشت مقام قلم به دستانی که در برابر هم وطنان خود متعهد و در مسیر ترسیم حقیقت و آگاهی ثابت قدم هستند. هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به پاس زحمات و خدمات ارزنده تلاشگران عرصه قلم و خبر، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است تا این روز فرصتی باشد که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه قدردانی شود.
    بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی رسانی ممکن نمی‌شود و این نقش خطیر بر عهده خبرنگارانی است که با رشد آگاهی مردم، موجب تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله های دانش و علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت جامعه می شوند.
    به همین بهانه این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی کشور به ویژه خبرنگاران حوزه اقتصادی که با قدرت قلم خود به ایجاد ثبات و آرامش در جامعه و تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی کمک شایانی می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت صادقانه و درست حقایق و وقایع آرزومندم.امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق و موید باشید.

    محمدرضا قربانی
    مدیرعامل بانک دی
    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=24142

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم