• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

هوآوی از سری گوشی‌های P30 رونمایی کرد

  • کد خبر : 21992
  • 07 فروردین 1398 - 3:20
هوآوی از سری گوشی‌های P30 رونمایی کرد

پول بانک: ششم فروردین 1398، ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران، هوآوی از سری گوشی‌های P30 در پاریس رونمایی کرد.  Huawei P30  Proکه عضو ارشد این خانواده است، با دوربین چهارگانه لایکا روانه بازارها خواهد شد، تا قوانین عکاسی از نو نوشته شود. این گوشی دوربین‌هایی 40، 20 و 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین 40 مگاپیکسلی […]

  • پول بانک: ششم فروردین 1398، ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران، هوآوی از سری گوشی‌های P30 در پاریس رونمایی کرد.

     Huawei P30  Proکه عضو ارشد این خانواده است، با دوربین چهارگانه لایکا روانه بازارها خواهد شد، تا قوانین عکاسی از نو نوشته شود.
    این گوشی دوربین‌هایی 40، 20 و 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین 40 مگاپیکسلی این گوشی که زوایای عریض را پوشش می‌دهد مجهز به دیافراگم F/1.6 است تا کاربر به وسیله آن بتواند تصاویر را با بهترین نور ممکن شکار کند. دوربین دوم 20 مگاپیکسلی ددنظر گرفته شده و زوایای فوق عریض را با گشادگی دهانه دیافراگم F/2.2 ثبت می‌کند. دوربین سوم این دستگاه که وظیفه شکار تصاویر تله را برعهده گرفته 8 مگاپیکسلی است.
    درکنار این سه دوربین، دوربین ToF نیز به چشم می‌خورد. دوربین Time of Flight یا ToF برای خلق تصاویر بهتر از تکنیکی به نام تصویربرداری دامنه‌ای استفاده می‌کند. این دوربین پرتو شدیدی از نور را در نظر گرفته و مدت زمانی که طول می‌کشد تا این پرتو به سنسور برگردد را اندازه‌گیری می‌کند. سپس نرم‌افزار این زمان را با سرعت نور (حدودا ۳۰۰ هزار کیلومتر بر ثانیه) مقایسه کرده و می‌تواند مقدار دقیق فاصله را به دست آورد.
    Huawei P30 Pro که دارای گواهی استاندارد IP68 نیز هست، دارای صفحه نمایشی 6.47 اینچی OLED بوده که وضوح تصویر 2340*1080 را به کاربران ارایه می‌کند. نسبت تصویر به صفحه نمایش در این دستگاه 19.5:9 است.
    قلب تپنده این دستگاه مجهز به چیپ‌ست Kirin 980 بوده که هوش مصنوعی را در کنار پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali G76 به ارمغان می‌آورد.
    Huawei P30 Pro که وزنی 192 گرمی دارد با باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و قابلیت سوپر شارژ 40 واتی روانه بازار‌ها خواهد شد.

    مهران احمدی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21992

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم