• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

همه‌گیری ویروس کرونا آزمونی برای بشریت است

  • کد خبر : 99099
  • 24 فروردین 1399 - 14:16
همه‌گیری ویروس کرونا آزمونی برای بشریت است

گروه بین‌الملل: رئیس جمهور آلمان از همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان به عنوان نوعی «تست بشریت» یاد کرد و بر خلاف دیگران رهبران جهان مقابله با انتشار این ویروس را یک «جنگ» توصیف نکرد.
فرانک والتر اشتاین‌مایر،‌ در یکی از معدود نطق‌های تلویزیونی خود با اشاره به فراگیر شدن بیماری کووید ۱۹ در جهان بر خلاف اظهارات امانوئل ماکرون،‌ همتای فرانسوی خود تصریح کرد: «خیر این بیماری همه‌گیر جنگ نیست. ملت‌ها با یکدیگر نمی جنگندند و سربازان کشورهای مختلف رو در روی یکدیگر قرار نمی‌گیرند. رئیس جمهور آلمان ضمن یاد کردن از بحران کنونی به عنوانی آزمونی برای بشریت شهروندان کشورش را به همبستگی با مردم جهان و نیز با دیگر شهروندان اروپایی فراخواند و یادآور شد: «این بحران بهترین و بدترین‌ ویژگی افراد را غربال می‌کند و به نمایش می گذارد. پس از این فرصت استفاده کنیم و خوبی های خود را در معرض دیگران قرار دهیم.» آلمان تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده و بیش از دو هزار شهروند این کشور نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخته‌اند. تعداد قربانیان ویروس کرونا در آلمان بدین ترتیب بسیا..

  • گروه بین‌الملل: رئیس جمهور آلمان از همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان به عنوان نوعی «تست بشریت» یاد کرد و بر خلاف دیگران رهبران جهان مقابله با انتشار این ویروس را یک «جنگ» توصیف نکرد.
    فرانک والتر اشتاین‌مایر،‌ در یکی از معدود نطق‌های تلویزیونی خود با اشاره به فراگیر شدن بیماری کووید ۱۹ در جهان بر خلاف اظهارات امانوئل ماکرون،‌ همتای فرانسوی خود تصریح کرد: «خیر این بیماری همه‌گیر جنگ نیست. ملت‌ها با یکدیگر نمی جنگندند و سربازان کشورهای مختلف رو در روی یکدیگر قرار نمی‌گیرند. رئیس جمهور آلمان ضمن یاد کردن از بحران کنونی به عنوانی آزمونی برای بشریت شهروندان کشورش را به همبستگی با مردم جهان و نیز با دیگر شهروندان اروپایی فراخواند و یادآور شد: «این بحران بهترین و بدترین‌ ویژگی افراد را غربال می‌کند و به نمایش می گذارد. پس از این فرصت استفاده کنیم و خوبی های خود را در معرض دیگران قرار دهیم.» آلمان تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده و بیش از دو هزار شهروند این کشور نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخته‌اند. تعداد قربانیان ویروس کرونا در آلمان بدین ترتیب بسیار کم‌تر از سه کشور بزرگ دیگر در اروپا یعنی ایتالیا،‌ اسپانیا و فرانسه بوده است. آقای اشتاین‌مایر در ادامه این نطق تلویزیونی همچنین بر ضرورت یافتن هر چه سریعتر واکسن کرونا و نیز کمک به کشورهای آسیب پذیر در جهان تاکید کرد. وی همچنین از کارکنان و صندوق داران فروشگاه‌ها،‌ رانندگان اتوبوس و کامیون،‌ نانواها،‌ کشاورزان و روستائیان و نیز افرادی که زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنند به عنوان «ستون‌ها نامرئی» جامعه آلمان یاد و از زحمات آنها در دوران بحرانی کنونی تقدیر کرد. فرانک والتر اشتاین‌مایر سال ۲۰۱۷ میلادی به ریاست جمهوری آلمان برگزیده شد هر چند که این سمت در آلمان بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و اداره امور این کشور در واقع در دستان صدر اعظم است.
    منبع : بهار نیوز  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=99099

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم