• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

موسسه دانشمند در زمینه توسعه پیشرفت‌های فناوری نوین موثر عمل کرده است

  • کد خبر : 22046
  • 08 فروردین 1398 - 13:19
موسسه دانشمند در زمینه توسعه پیشرفت‌های فناوری نوین موثر عمل کرده است

پول بانک: محمد رضا منصوری گفت: موسسه دانشمند از جمله شرکت‌هایی است که فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه و پیشرفت علوم در کشور داشته و می‌توان امیدوار بود که با فعالیت بیشتر این موسسه شاهد پیشرفت‌هایی در فناوری‌های نوین باشیم.

  • پول بانک: محمد رضا منصوری گفت: موسسه دانشمند از جمله شرکت‌هایی است که فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه و پیشرفت علوم در کشور داشته و می‌توان امیدوار بود که با فعالیت بیشتر این موسسه شاهد پیشرفت‌هایی در فناوری‌های نوین باشیم.
    به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان٬ محمدرضا منصوری رییس کمیته فناوری‌های نوین کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح تازه گفت: هر جامعه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان رسو و توسعه پیدا می‌کند. یک فکر و یک ایده می‌تواند جامعه را متحول کند. وی با اشاره به اینکه جنگ جهانی دوم را یک فکر و ایده به پایان رساند افزود: یک نفر می‌تواند میلیون‌ها نفر را ارتزاق دهد و این موضوع می‌تواند برعکس هم باشد.
    منصوری ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان در جامعه امروزی اهمیت زیادی دارد و بایستی فضا را برای فعالیت بیشتر این موسسات فراهم کرد. در حال حاضر نتوانستیم در معرفی و حمایت این شرکت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم و آموزش‌های تخصصی در راستای معرفی شرکت‌های دانش بنیان را نداشتیم. برای اینکه شرکت‌های دانش بنیان در کشور تخصصی‌تر و قوی‌تر باشند باید آموزش‌هایی که در مدارس داده می‌شود تخصصی‌تر شوند. رییس کمیته فناوری‌های نوین کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما مسئولین باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌های لازم و کامل را داشته باشیم و امیدواریم به روزی برسیم که خالق تکنولوژی باشیم و فقط به دنبال خرید تکنولوژی نباشیم.

    منصوری با تاکید بر اینکه اتفاقات خوبی در برخی از زمینه‌های فناوری، داروسازی رسیده ایم گفت: موسسه دانشمند از جمله شرکت‌هایی است که فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه و پیشرفت علوم در کشور داشته و می‌توان امیدوار بود که با فعالیت بیشتر این موسسه شاهد پیشرفت‌هایی در فناوری‌های نوین باشیم.
    کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22046

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم