• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

مدارک لازم برای اجاره خودرو

  • کد خبر : 102368
  • 03 اردیبهشت 1399 - 12:09
مدارک لازم برای اجاره خودرو

  شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل چه مواردی است؟ دراین مقاله قصد داریم شما را با مدارک اجاره خودرو در ایران آشنا کنیم. اجاره خودرو یکی از مواردی است که عده ی کثیری به دنبال آن هستند. مدارک لازم برای اجاره خودرو هر رنتکاری با شرایط رنتکارهای دیگری متفاوت است. شما باید […]

  •  

    شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل چه مواردی است؟ دراین مقاله قصد داریم شما را با مدارک اجاره خودرو در ایران آشنا کنیم.

    اجاره خودرو یکی از مواردی است که عده ی کثیری به دنبال آن هستند. مدارک لازم برای اجاره خودرو هر رنتکاری با شرایط رنتکارهای دیگری متفاوت است. شما باید راحت ترین را برای خود انتخاب نمایید.

    در بسیاری از موارد مؤسسات اجاره خودرو وجه نقد یا مدارک را به شما برنمی‌گردانند و یا برای عودت آن بهانه‌تراشی می‌کنند. برای اینکه بتوانید دچار این مشکل نشوید قبل از اجاره از معتبر بودن آن موسسه و سوابق کاری آن اطمینان حاصل کنید.

    مدارک موردنیاز اجاره خودرو بدون راننده

    شرکت‌های اجاره خودرو برای ضمانت مدارکی را از مشتریان خود دریافت می‌کنند. درواقع این مدارک ضمانتی است از طرف متقاضی در قبال هرگونه خسارت و مفقود شدن خودرو.

    مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو بدون راننده با توجه به شرایط هر فرد به دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شود:

    مدارک لازم برای اجاره خودرو برای توریست‌ها

    مؤسسات اجاره ماشین برای اجاره خودرو به توریست‌ها علاوه بر گواهینامه رانندگی و داشتن حداقل سن، کپی پاسپورت و مبلغی به‌عنوان دیپوزیت یا ودیعه از آن‌ها دریافت می‌کنند که دیپوزیت در زمان عودت خودرو بازگردانده می‌شود.

    اجاره خودرو

    مدارک لازم برای اجاره خودرو برای ایرانی‌ها

    داشتن حداقل سن 20 سال برای تمامی افرادی که قصد اجاره خودرو دارند ضروری است. گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی نیز یکی دیگر مدارک لازم برای اجاره خودرو است. بعضی از شرکت های اجاره خودرو برای ضمانت مدارکی برای احراز موقعیت شغلی نظیر گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو دریافت می کنند.

    مدارک لازم برای اجاره خودرو شرکت های دولتی

    • ارائه و تحویل کارت شناسایی
    • ارائه و تحویل گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت.
    • شرایط پرداخت مبلغ اجاره و یا ودیعه در هر موسسه متفاوت می باشد که بهتر است در زمان اجاره حتما جویا شوید.

    اما برای هر یک از متقاضیان بالا شرایط کلی وجود دارد. با مدارک زیر می توانید با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت های مؤسسات اجاره ماشین، خودرو مور نیازتان را اجاره کنید.

    شرایط کلی اجاره خودرو:

    • داشتن حداقل سن 20 سال برای اجاره خودرو الزامی می‌باشد.
    • گواهینامه رانندگی فرد متقاضی
    • کارت شناسایی معتبر
    • گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده خودرو.
    • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
    • ویزا و یا بلیت برگشت برای مسافرین و یا توریست‌ها
    • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودروهای درخواستی متفاوت می‌باشد.

     

     

    مدارک لازم اجاره خودرو با راننده

    در اجاره خودرو با راننده نیاز به هیچ‌گونه مدرکی نیست. درصورتی‌که در هر یک از مؤسسات رنت ماشین برای اجاره خودرو باراننده از شما مدارک درخواست کردند از آن شرکت خودرو اجاره نکنید.

    اجاره خودرو بدون مدرک (سند، چک، سفته)

    برخی ز مؤسسات، کار را برای مشتریان خود آسان کرده‌اند. آن‌ها بدون سند، سفته و تنها با ارائه مدرک شغلی به متقاضیان خودرو اجاره می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها اجاره خودرو سعادت رنت می‌باشد. در صورت نداشتن این مدارک می‌توانید سری به سایت این شرکت بزنید.

     

    قبل از اجاره ماشین حتما مدارک اجاره خودرو شرکتی که می‌خواهید از آن خودرو اجاره کنید را مطالعه کنید. رنتکاری را انتخاب کرده که برای مشتریان خود شرایط آسانی را در نظر گرفته است.

    در هر نقطه از ایران که باشید می توانید به راحتی خودرو اجاره کنید. شرکت های بزرگ اجاره خودرو در ایران به صورت 24 ساعته به تمام نقاط کشور خدمات رسانی می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مدارک اجاره خودرو همین الان کلمه اجاره خودرو رت در گوگل سرچ کنین و وارد سایت های این شرکت ها شوید.

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=102368

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم