• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

قیمت جهانی طلا امروز 99/01/12| قیمت طلا 1613 دلار شد

  • کد خبر : 96197
  • 12 فروردین 1399 - 9:56

در حالی که به دنبال امیدواری به افزایش فعالیت های اقتصادی چین ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش یافته و ارزش دلار نیز تقویت شده است، قیمت طلا امروز هم شاهد کاهش بود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که به دنبال امیدواری به افزایش فعالیت های اقتصادی چین ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش یافته و ارزش دلار نیز تقویت شده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود. اما در عین حال بالا بودن تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شد تا فلز زرد در مسیر ثبت ششمین افزایش قیمت فصلی متوالی خود باقی بماند.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد کاهش به 1613 دلار و 40 سنت رسید. قیمت فلز زرد در سه ماهه نخست امسال شاهد رشد حدود 6.4 درصدی بوده و در ماه مارس نیز حدود 1.8 درصد رشد داشته است. قیمت طلا در بازار امریکا نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به 1615 دلار و 80 سنت رسید.
استفن اینز، تحلیلگر بازار طلا در موسسه آکسی کورپ در این باره گفت: «تقویت ارزش دلار، بهبود عملکرد اوراق قرضه و افزایش ارزش سهام در بازارهای بورس موجب افت نسبی قیمت طلا شد..

  • در حالی که به دنبال امیدواری به افزایش فعالیت های اقتصادی چین ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش یافته و ارزش دلار نیز تقویت شده است، قیمت طلا امروز هم شاهد کاهش بود.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که به دنبال امیدواری به افزایش فعالیت های اقتصادی چین ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش یافته و ارزش دلار نیز تقویت شده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود. اما در عین حال بالا بودن تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شد تا فلز زرد در مسیر ثبت ششمین افزایش قیمت فصلی متوالی خود باقی بماند.

    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد کاهش به 1613 دلار و 40 سنت رسید. قیمت فلز زرد در سه ماهه نخست امسال شاهد رشد حدود 6.4 درصدی بوده و در ماه مارس نیز حدود 1.8 درصد رشد داشته است. قیمت طلا در بازار امریکا نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به 1615 دلار و 80 سنت رسید.

    استفن اینز، تحلیلگر بازار طلا در موسسه آکسی کورپ در این باره گفت: «تقویت ارزش دلار، بهبود عملکرد اوراق قرضه و افزایش ارزش سهام در بازارهای بورس موجب افت نسبی قیمت طلا شده است.» وی افزود، رابطه معکوس میان شاخص های بورس و قیمت طلا مجددا در حال برقرار شدن است.

    در حالی که سرمایه گذاران خود را برای یک دوره عدم قطعیت طولانی آماده کرده اند و دولت ها ضمن تشدید مقررات قرنطینه اقدامات محرک پولی و مالی را برای مقابله با تاثیرات کرونا در پیش گرفته اند، شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی شاهد افزایش بوده است.

    به دنبال انتشار آمارهای مثبت از بخش تولیدات کارخانجات چینی که امیدها نسبت به ترمیم فعالیت های اقتصادی را تقویت کرده است شاخص های بورس در بازارهای آسیایی امروز شاهد افزایش بود. در همین حال میزان سوددهی اوراق قرضه بلندمدت دولت آمریکا نیز همراستا با بازارهای بورس شاهد رشد بود. دولت آمریکا در حال مذاکره با شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی برای تولید انبوه تجهیزات مقابله با کروناست.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=96197

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم