• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

  • کد خبر : 9368
  • 11 مرداد 1397 - 13:06
معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

پول بانک: دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

  • دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

    به محض ورود به دیجی‌کالا با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. دیجی‌کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است.

    اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری ‌ترین لوازم خانگی مثل فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی، خانه رویاهایش را بسازد. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین لوازم اداری مثل ماشین حساب، تلفن و لوازم التحریر تجهیز کنید.

    علاوه بر این، می‌توانید با خرید جدیدترین مدل‌های لباس، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه، دخترانه، پسرانه و نوزاد و همین‌طور زیورآلات طلا، ماشین، دوچرخه و آلات موسیقی تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید. مناسب‌ترین جمله درباره دیجی‌کالا ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید.

     

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=9368

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
    1. دیجی کالا ولی از اسمش کلا فاصله گرفته قبلا بیشتر محصولاتش به اسمش میخورد الان همه چی میفروشه

    2. دیجی کالا همیشه قیمت هاش با بازار فرق داره بهتر هست نسبتا ولی من همیشه اول بازار رو هم چک میکنم قبل از خرید

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم