• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

عضو هیات مدیره بانک رفاه: لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است

  • کد خبر : 81162
  • 01 اسفند 1398 - 9:30
عضو هیات مدیره بانک رفاه: لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: هدف اصلی نظام بانکی به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها که 27 بهمن ماه در مرکز آموزش بانک ملی با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی نظام بانکی کشور به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است که این امر با داشتن نیروهای متعهد و متخصص امکان پذیر است و بدون داشتن چنین کارکنانی، نمی توانیم به شهروندان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم.
فرخ نژاد افزود: یکی از موارد مهم سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی، موضوع آموزش و برگزاری آزمون های علمی است که باعث می شود کارکنان نظام بانکی با صداقت، تعهد و تخصص، هم مشاوری امین برای مشتریان باشند و هم تلاش می کنند در فضای خلاق و نوآور با تسهیم دانش و تبادل اطلاعات با یکدیگر خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
عضو هیات مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بدون ش..

  • عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: هدف اصلی نظام بانکی به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است.

    عضو هیات مدیره بانک رفاه: لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها که 27 بهمن ماه در مرکز آموزش بانک ملی با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی نظام بانکی کشور به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است که این امر با داشتن نیروهای متعهد و متخصص امکان پذیر است و بدون داشتن چنین کارکنانی، نمی توانیم به شهروندان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم.

    فرخ نژاد افزود: یکی از موارد مهم سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی، موضوع آموزش و برگزاری آزمون های علمی است که باعث می شود کارکنان نظام بانکی با صداقت، تعهد و تخصص، هم مشاوری امین برای مشتریان باشند و هم تلاش می کنند در فضای خلاق و نوآور با تسهیم دانش و تبادل اطلاعات با یکدیگر خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

    عضو هیات مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بدون شک نیروهایی که ویژگی هایی همچون دانش، تعهد، اخلاق و تخصص دارند، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار می کنند و خدمات مناسبی در اختیار آنها قرار می دهند.

    فرخ نژاد تأکید کرد: همکاران سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به روز رسانی کنند که امیدواریم با سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نیروی انسانی و آموزش بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم و رضایت آن ها که در حقیقت رضایت خداوند است را کسب کنیم.

    در پایان این مراسم از بانک رفاه به عنوان بانک برتر به دلیل کسب رتبه اول در دومین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و اداره آموزش و توسعه دانش این بانک با اهدا لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=81162

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم