• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

شرکت بیمه باران رسما وارد صنعت بیمه شد

  • کد خبر : 23918
  • 07 خرداد 1398 - 9:36
شرکت بیمه باران رسما وارد صنعت بیمه شد

با حضور فعالان بازار سرمایه و بیمه، بیمه باران رسما ورودش را به صنعت بیمه اعلام کرد.

  • با حضور فعالان بازار سرمایه و بیمه، بیمه باران رسما ورودش را به صنعت بیمه اعلام کرد.

    به گزارش پول بانک٬ در این همایش که با حضور فعالان بازار سرمایه و بیمه در سالن همایش های های هتل هما برگزار شد از نشان تجاری این شرکت رونمایی شد.
    بنا بر این گزارش، شرکت بیمه زندگی باران که از چندی پیش مراحل تاسیس خود را آغاز کرده بود، هم اکنون در حال پذیره نویسی سهام خود در فرابورس است.
    در این همایش پس از تلاوت قرآن و سرود ملی دکتر عبده تبریزی به عنوان عضو هیات موسس و یکی از اساتید حوزه سرمایه گذاری و مالی در خصوص اهمیت بیمه های زندگی در شرایط جاری اقتصادی کشور به سخنرانی پرداخت.


    دکتر عبده تبریزی گفت؛ کشورهایی که نظام بیمه ای قوی دارند اثر مثبت در رشد اقتصادی دارد و کشورهایی که نهادهای نظارتی قوی دارند این اثر گذاری افزایش می یابد.
    وی گفت: در دو دهه اخیر بیمه عمر در کشورهای در حال توسعه هم رشد یافته است.
    عضو هیات موسس بیمه باران تاکید کرد :مطالعات نشان می دهد بین رشد اقتصادی و رشد بیمه ها رابطه قابل توجهی وجود دارد. عبده گفت بیمه عمر وجوه پایدار و بلند مدت تر برای توسعه تامین تجهیز می کند و این پولهای پایدار می تواند در توسعه زیرساخت‌ها صرف شود.
    دکتر عبده تبریزی در ادامه سخنرانی خود در جمع سرمایه گذاران و مدیران بیمه ای گفت: شرکت‌های بیمه عمر نهادهای پس اندازی مبتنی بر قرارداد هستند و به غیر ازاینکه در حوزه حمایت‌های اجتماعی قابل توجه است، قابلیت این را دارند که منابع انبوهی را از پس انداز مردم تجهیز کنند. وی همچنین گفت شرکت‌های بیمه عمر مثل صندوقهای بازنشستگی عمل می کنند همچنین در بازار سرمایه نقش زیادی دارند.
    در ادامه این مراسم از علیرضا هادی به عنوان نماینده موسسین بیمه زندگی باران دعوت شد تا در خصوص هدف از تاسیس شرکت و ویژگی های بیمه باران در بازار بیمه کشور به سخنرانی بپردازد.
    هادی هدف از تاسیس شرکت بیمه زندگی را وجود چشم انداز مثبت برای این رشته بیمه ای در بازار بیمه به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در بازارهای مالی بیان کرد و با توجه به توانمندی های مالی و سرمایه گذاری های مناسب، این شرکت را نقطه عطفی در توسعه بیمه های زندگی کشور نام برد.


    در ادامه علیرضا هادی به عنوان نماینده موسسین گفت؛ یکی از دلایل ضریب نفوذ پایین بیمه زندگی در کشور، دسترسی محدود به خدمات بیمه ای است که خود ناشی از عدم آگاهی کافی نسبت به بیمه و مزایای آن است. تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، فاصله بین بیمه گران و مشتریان را به حداقل می رساند و بیمه گران می توانند به این واسطه بسیار ساده، سریع و مقرون به صرفه، ضرورت وجود بیمه را متناسب با هر قشر و دسته از افراد جامعه اطلاع رسانی کنند و در عین حال، محصولات متناسب با آنان را ارائه نمایند.
    هادی گفت؛ بیمه های زندگی با انگیزه سرمایه گذاری از جمله محصولات مدرن و تاثیر گذار در شاخص های اقتصادی است که در دنیای پیشرفته، بیمه گران آن را در قالب بیمه های زندگی با سرمایه مشخص در پایان دوره بیمه و یا مستمری ارائه می نمایند. در واقع در این بیمه ها، بیمه گران با بهره-گیری از توانایی های حرفه ای خود در بازار های مالی و سرمایه، امنیت خاطر مشتریان را برای در اختیار گرفتن سرمایه مورد نیاز فراهم می نمایند. و شرکت بیمه باران، به عنوان یک نقطه تمایز، این توانایی و قابلیت را حضور موسسان خوش نام در بازار سرمایه می داند و این شرکت، محصولات خاص بیمه زندگی با انگیزه سرمایه گذاری، در شرایط مختلف ریسک، را با بهترین بازدهی به بازار عرضه خواهد نمود.
    در ادامه این همایش با دعوت از آقایان دکتر امراللهی نماینده موسسین، علیپور یزدی دبیرکل سندیکای بیمه گران، دکتر صفری مدیرکل نظارت بر بیمه های زندگی در بیمه مرکزی ج.ا.ا. از نشان تجاری بیمه باران رونمایی شد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=23918

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم