• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ساینیج‎های سامسونگ موتور رونق کسب‎وکار

  • کد خبر : 24332
  • 07 شهریور 1398 - 17:33
ساینیج‎های سامسونگ موتور رونق کسب‎وکار

پول بانک: همه ما خاطرمان هست تا همین چند سال پیش فروشگاه‌‎ها معمولا ویترین‎های کوچکی داشتند که تعداد زیادی از کالاها را به شکلی نامنظم در آن چیده بودند اما خیلی زود بسیاری از فروشگاه‎ها متوجه شدند که ویترین شاید مهمترین بخش در جلب مشتری باشد. بدون داشتن ویترینی مناسب و زیبا که کالاهای شما […]

  • پول بانک: همه ما خاطرمان هست تا همین چند سال پیش فروشگاه‌ها معمولا ویترینهای کوچکی داشتند که تعداد زیادی از کالاها را به شکلی نامنظم در آن چیده بودند اما خیلی زود بسیاری از فروشگاهها متوجه شدند که ویترین شاید مهمترین بخش در جلب مشتری باشد. بدون داشتن ویترینی مناسب و زیبا که کالاهای شما را به بهترین شکل معرفی کند، بسیاری از مشتریهای احتمالی اساسا وارد فروشگاه هم نمیشوند.

    خیلی زود رقابت بر سر دکور زیباتر ویترین و فضای داخلی فروشگاهها شروع شد. مهمترین مسئله این بود که شما بتوانید جدیدترین کالاهای خودتان را با دقیق‌ترین جزییات و به زیباترین شکل به مشتری معرفی کنید. اما تغییر مداوم ویترین با رسیدن هر محصول جدید کاری سخت و البته پرهزینه بود.

    اما فناوری در این عرصه هم راهکاری بسیار ساده، کارآمد و انعطاف‌پذیر در اختیار ما گذاشته است. نمایشگرهای دیجیتالی فروشگاهها دقیقا همان ویترینهای جادویی هستند که میتوانند بدون هیچ هزینه اضافی، همه محصولات و خدمات کسبوکار شما را به دقیق‏ترین و البته زیباترین شکل ممکن به مشتری معرفی کنند.

    ساینیج سامسونگ ویترین دیجیتال

    سری نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در میان محبوبترین گزینهها برای معرفی خدمات و محصولات انواع کسبوکارها قرار دارد به صورتی که دادههای بازاری جدید موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال 2009 تا کنون داشته است. موسسه IHS Markit بزرگترین ارائه دهنده داده‏های بازاری در حوزه نمایشگرهای ساینیج است.

    سری نمایشگرهای ساینیج سامسونگ انواع مختلفی از مدلها را شامل میشود که هرکدام بصورت خاص برای کاربردها و صنایع ویژه‌ای مانند مراکز خرید، خدمات رستورانی، فرودگاه، تبلیغات فضای باز، سازمان ها، آموزش، سرگرمی، هتلداری و حمل و نقل عمومی، طراحی شده‌اند.

    شاید در نگاه اول استفاده از پوسترهای کاغذی و پارچهای ارزانتر به نظر برسد. اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان میدهد استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی در ویترین فروشگاه در بلندمدت بسیار مقرون به صرفهتر خواهد بود. در ادامه نگاهی داریم به تعدادی از این دلایل.

    سرعت تغییر

    شاید تعویض یک پوستر کاغذی یا پارچهای در ویترین فروشگاه نیاز به مدتها زمان برای طراحی و چاپ، آماده سازی و نهایتا نصب دارد. در فروشگاههای بزرگ این کار بسیار زمانبرتر میشود زیرا باید هر پوستر در تعداد زیاد برای شعب مختلف چاپ و به شهرهای متفاوتی منتقل شود.

    اما با استفاده از ساینیجهای سامسونگ وقتی طرح شما آماده شد، عرضه آن، حتی در همه شعب سراسر کشور برای فروشگاههای بزرگ هم تنها چند دقیقه طول خواهد کشید.

    مثلا نمایشگرهای سری QB75H اسمارت ساینیج‌ سامسونگ با اندازه ۷۵ اینچی از پلتفرم ارتقا یافته SSSP 5.0 و سیستم عامل تایزن ۳.۰ پشتیبانی می‌کنند. این موضوع کمک می‏کند تا ضمن بهبود کنترل از راه‌ دور نمایشگر موارد مربوط به امنیت نرم‌افزارها بیش از پیش ارتقا یابد. علاوه بر این عملکرد پردازنده و گرافیک دستگاه قدرتمندانه‌تر از قبل شده است. نمایشگر QB75H از دو درگاه اتصالی HDMI 2.0 و DP 1.2 port بهره می‌برد که به کمک این دو درگاه می‌توان ویدئوهایی را با نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز نمایش داد. QB75H دارای صفحه نمایشی با روشنایی ۳۰۰ نیت و کنتراست 5000:1 است.

    کاهش هزینه، افزایش کارآمدی

    در تبلیغات کسبوکارها مفهومی مطرح است به نام سازگاری به این معنی که شما دقت کنید که محصول مناسب هر مشتری احتمالی را در زمان و مکان مناسب به او معرفی کنید. در یک مثال ساده تبلیغ بستنی در ساعات گرم ظهر سازگاری بیشتری دارد تا ابتدای صبح، یا تبلیغ جدیدترین لباس یک باشگاه فوتبال محبوب در میان جوانان، بازخورد بهتری خواهد داشت تا در میان افراد سالخورده.

    این حوزه یکی از مهمترین و بزرگترین نقاط برتری نمایشگرهای دیجیتال بر روشهای سنتی استفاده از پوسترهای چاپی یا تابلوهای دستی است. این پوسترها به دلیل ثابت بودن، در هر زمان از شبانه روز و در مواجه با هر مخاطبی، پیامی یکسان منتقل میکنند که این یعنی کمترین سطح سازگاری در حوزه تبلیغات.

    اما نمایشگرهای دیجیتالی سامسونگ به شما امکان میدهند محصول در حال تبلیغ روی نمایشگرهای خود را بصورت آنی تغییر داده و یا نمایش هر محصول را بصورت دقیق زمان‌بندی و هدفمند کنید.

    مثلا اسمارت ساینیج‌های Standalone سری QMF سامسونگ با داشتن صفحه نمایش UHD (رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) پخش محتواها در چشم‌نوازترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. این نمایشگرها به پنل ضد انعکاس مجهز هستند تا روشنایی لامپ‌ها و چراغ‌های محیط خللی در نمایش مطلوب تصاویر ایجاد نکند.

    برای کسب‌وکارهایی همچون رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… که در یک لحظه می‌بایست اطلاعات چندین کالا را نمایش دهند داشتن یک نمایشگر کفایت نمی‌کند و برخی از آنها مجبور می‌شوند تا از نمایشگر دوم یا روش تبلیغات سنتی و کاغذی استفاده کنند. برای رفع این مشکل نمایشگرهای سری QMF از قابلیت  تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را از ۴ منبع جداگانه در یک نمایشگر به طور همزمان نشان دهند. پخش اطلاعات ۴ کالای مختلف در یک زمان یا پخش ویدئو کنفرانس‌های چند نفره از جمله موارد کاربردی این قابلیت به حساب می‌آید.

    همچنین برای برخی از محیط‌ها همچون گالری‌ها و بوتیک‌هایی که نیاز دارند تا محتواها را در حالت عمودی نمایش دهند این امکان فراهم شده تا تصاویر مورد نظر خود را در هر دو حالت افقی و عمودی به مخاطبان برسانند.

    تنوع نمایشگرهای ساینیج سامسونگ از نظر نوع کاربرد و اندازه نمایشگر باعث شده است تا استفاده از این محصولات در همه کسبوکارهای متفاوت جایگاه مناسبی پیدا کند به شکلی که بر اساس گزارش موسسه IHS به نام «روند بازار نمایشگرهای ساینیج» شرکت سامسونگ 25.8 درصد از بازار جهانی نمایشگرهای ساینیج را در سال 2018 در اختیار داشته است.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=24332

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم