• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد

  • کد خبر : 98006
  • 20 فروردین 1399 - 15:03
سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد

سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد سرپرستان خاوار یارانه بگیر برای ثبت نام وام یک میلیونی باید به چه سایتی مراجعه کنند؟ – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند.
محمد باقر نوبخت صبح امروز گفته بود: متقاضیان وام یک میلیونی میتواند بدون آنکه مراجعه ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند. ضمن آنکه یارانه افراد به عنوان ضمانت تسهیلات از سوی بانکها پذیرفته میشود.
آنطور که آقای روحانی امروز اعلام کرد وام یک میلیونی همزمان با یارانه اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
گفتنی است،‌ پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر خبری بود که طی روزهای اخیر از سوی رئیس جمهور اعلام شد و رئیس کل بانک مرکزی نیز بعد از آن در تشریح جزئیات این وام اعلام کرد: وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به 23میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ 12 درصد و بازپرداخت 24ماهه با تنفس 4ماهه به‌تصویب ستاد اقتصادی ..

  • سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد

    سرپرستان خاوار یارانه بگیر برای ثبت نام وام یک میلیونی باید به چه سایتی مراجعه کنند؟

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند.

    محمد باقر نوبخت صبح امروز گفته بود: متقاضیان وام یک میلیونی میتواند بدون آنکه مراجعه ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند. ضمن آنکه یارانه افراد به عنوان ضمانت تسهیلات از سوی بانکها پذیرفته میشود.

    آنطور که آقای روحانی امروز اعلام کرد وام یک میلیونی همزمان با یارانه اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

    گفتنی است،‌ پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر خبری بود که طی روزهای اخیر از سوی رئیس جمهور اعلام شد و رئیس کل بانک مرکزی نیز بعد از آن در تشریح جزئیات این وام اعلام کرد: وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به 23میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ 12 درصد و بازپرداخت 24ماهه با تنفس 4ماهه به‌تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

    البته بعد از آنکه رئیس کل بانک مرکزی از سود 12 درصدی برای این اعتبار خبر داد واکنش های متعددی را به همراه داشت؛ یکی از نمایندگان مجلس در همین خصوص گفت: اگر وام یک میلیونی را به بچه رئیس کل بانک مرکزی بدهند،‌قهر می کند!

    گذشته از حاشیه های این طرح، برخی از مردم این سوال را داشتند که اقساط این وام چطور کسر می شود؟ همانطور که رئیس جمهور تأکید کرده اقساط این وام بناست از مبلغ یارانه های نقدی که ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، کسر شود.

    4 ماه بعد از واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار، کسر اقساط از حساب یارانه ها آغاز خواهد شد و احتمالاً مبلغ هر قسط نیز حدود 46 هزار تومان باشد.

    هم اکنون 23 هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به 23 میلیون خانوار یارانه بگیر در نظر گرفته شده است؛ البته دیروز آقای روحانی اعتبار این طرح را 25 هزار میلیارد تومان اعلام کرده بود که با این حساب احتمال می رود تعداد خانوارهای هدف افزایش یابند.

    قسط وام یک میلیونی خانوارهای یارانه بگیر چقدر است؟/ احتمال افزایش خانوارهارئیس کمیسیون صنایع مجلس: وام یک میلیون تومانی پاسخگوی نیاز مردم نیستجزئیات پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر/ همتی: نرخ سود این اعتبار 12درصد است

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=98006

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم