• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس کل بیمه مرکزی: کارگزاران بیمه مشاوران صنعت بیمه به شمار می روند

  • کد خبر : 21241
  • 14 اسفند 1397 - 23:09
رئیس کل بیمه مرکزی: کارگزاران بیمه مشاوران صنعت بیمه به شمار می روند

پول بانک: کارگزاری ها بخش مهمی از شبکه فروش بیمه به حساب می‌آیند که با توجه به تحولات روز، در آینده نزدیک به عنوان یکی از بازیگران مهم این شبکه مطرح خواهند شد.

  • پول بانک: کارگزاری ها بخش مهمی از شبکه فروش بیمه به حساب می‌آیند که با توجه به تحولات روز، در آینده نزدیک به عنوان یکی از بازیگران مهم این شبکه مطرح خواهند شد.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در دیدار با کارگزاران صنعت بیمه ضمن اعلام این مطلب افزود: کارگزاران با توجه به توان تجارب فنی و دانش بیمه‌ای می‌توانند بهترین نرخ و شرایط را به بیمه گذاران پیشنهاد کنند و در حقیقت مشاور قابل اعتمادی برای بیمه گران و بیمه گذاران باشند.
    رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن دغدغه‌های کارگزاران بیمه ای تصریح کرد: تسلط کارگزاران به مفاهیم بیمه ای و اشراف کامل آنان به جزئیات فرایند تعیین نرخ و شرایط و همچنین ریسک های بیمه ای می تواند به افزایش ضریب اعتماد عمومی و در نهایت توسعه صنعت بیمه منتهی شود.
    رئیس شورای عالی بیمه با بیان این نکته که کارگزاران فقط مشاوران بیمه‌گذاران نیستند، اظهار داشت: صنعت بیمه با خارج کردن کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه از مسیر فروش بیمه نامه نفع چندانی نخواهد برد و در دراز مدت این فرآیند به زیان صنعت بیمه تمام خواهد شد.
    دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه در کشور تصریح کرد: نهاد ناظر در راستای صیانت از حقوق بیمه گذاران و بیمه گران، جلوی نرخ و شرایط غیر عادی و غیر حرفه ای بیمه نامه ها به خصوص در بخش ثالث و درمان را خواهد گرفت.

    وی با تأکید بر ضرورت بروزرسانی سیستم های فروش نمایندگی ها و کارگزاری های صنعت بیمه افزود: صنعت بیمه باید استارتاپ ها را به عنوان یک سیستم کمک رسان بپذیرد و نهاد ناظر نیز با قانونمند کردن آن زمینه علمی تر شدن فعالیت های صنعت بیمه را فراهم خواهد کرد.
    دکتر سلیمانی نسبت به لزوم تقویت بخش آموزش و بحث کادرسازی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: تمرکز بر بخش آموزش در سطح عالی از اهداف مهم بیمه مرکزی است و قصد داریم با هم اندیشی دانشگاهها، موضوع جانشین پروری در صنعت بیمه را با جدیت دنبال کنیم.
    رئیس کل بیمه مرکزی در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن بسترهای کافی، کارگزاران نیز بتوانند در تدوین و اصلاح آیین نامه ها به شورای عالی بیمه کمک کنند.
    گفتنی است در آغاز این مراسم جمعی از کارگزاران صنعت بیمه مشکلات و دیدگاه های خود را با رئیس کل بیمه مرکزی، معاون نظارت و مدیران ارشد بیمه مرکزی مطرح کردند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21241

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم